اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین مرحله جام حذفی فوتبال کشور صورت می‌گیرد

مصاف تالار وحدت همدان با آذرکوثر تبریز

در نخستین مرحله مسابقات فوتبال جام حذفی کشور (جام آزادسازی خرمشهر) قهرمان جام حذفی همدان به مصاف نماینده استان آذربایجان شرقی می‎‌رود.

مصاف تالار وحدت همدان با آذرکوثر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نخستین مرحله مسابقات فوتبال جام حذفی کشور امروز با انجام چند بازی در نقاط مختلف کشور آغاز خواهد شد که در یکی از مسابقات تیم تالار وحدت همدان از نماینده آذربایجان شرقی پذیرایی می‌کند.

در رقابت‌های امسال تیم‌های قهرمان جام حذفی استان‌ها و تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم و اول کشور در سه مرحله با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بعد از انجام سه مرحله مسابقات تیم‌های باقی مانده با 16 تیم حاضر در لیگ برتر جدال خواهند کرد تا در نهایت بعد از انجام هفت دور مسابقه تیم قهرمان این مسابقات نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شود.

بر این اساس در مرحله نخست تیم قهرمان جام حذفی همدان تالار وحدت این شهر که در حال حاضر در لیگ برتر استان هم فعالیت دارد باید از تیم آذرکوثر تبریز قهرمان و نماینده استان آذربایجان شرقی پذیرایی کند.

مسابقه بین دو تیم تالار وحدت همدان و آذرکوثر تبریز ساعت 16:45 به قضاوت برزو ادراک، امید افخمی و پژمان لرستانی در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

تیم تالار وحدت همدان در صورت پیروزی در این مسابقه حساس باید در مرحله دوم به مصاف تیس چابهار برود که بدون برگزاری مسابقه به مرحله بعد صعود کرده است.

در رقابت‌های جام حذفی این فصل پاس، الوند و تالار وحدت سه نماینده از استان همدان حضور داشتند که تیم پاس در روز قرعه‌کشی از ادامه انصراف داده است.

انتهای پیام/89020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول