اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی بابل خبر داد

فعالیت 86 موسسه قرآنی شهری و روستایی در بابل

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی بابل گفت: 33 موسسه قرآنی شهری و 53 خانه قرآنی روستایی در شهرستان بابل به آموزش قرآن کریم می‌پردازند.

فعالیت 86 موسسه قرآنی شهری و روستایی در بابل

رضا خلیلی امشب در حاشیه افتتاح موسسه قرآنی مهرآفرین فاطمه الزهرا(س)بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: سه حوزه فعالیت کانون قرآن بابل در سه بخش آموزشی، تبلیغی و ترویجی است.

وی بخش آموزشی را مهم‌ترین بخش کانون قرآن دانست و افزود: کلاس‌های آموزشی شامل قرائت، مفاهیم، تفسیر، خط، مهارت‌های قرآنی و کارگاه‌های آموزشی قرآن کریم است.

خلیلی تصریح کرد: برگزاری 90 کلاس قرائت قرآن کریم از مرحله روخوانی تا صوت و لحن پیشرفته با آموزش بیش از یک‌هزار و 800 نفر از دیگر فعالیت این کانون است.

وی همچنین از آموزش 750 نفر با برگزاری 40 کلاس در شاخه مفاهیم قرآن کریم در چهار سطح خبر داد.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی بابل از برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم از سوی کانون خبر داد و گفت: کلاس تفسیر نسیم حیات، جزء 22 قرآن کریم در سه کلاس با آموزش 70 نفر، تفسیر بینات و تفسیر موضوعی در چهار کلاس، حفظ جزء 30، جزء 29 و حفظ کل قرآن در مقطع سنی سه ساله و پنج ساله و در مجموع 15 کلاس با آموزش بیش از 360 نفر و برگزاری هشت کلاس حفظ کل قرآن از فعالیت‌های کانون قرآن است.

خلیلی به فعالیت بخش تبلیغی و ترویجی این کانون اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره کودک و نوجوان، جشنواره قرآن‌خوانی و جشنواره خانواده قرآنی از مهم‌ترین فعالیت تبلیغی و ترویجی این کانون است.

مشاور قرآنی فرماندار گفت: 150 اردوی قرآنی از سوی موسسات و خانه‌های قرآن روستایی برگزار شد که اردوهای تفریحی و زیارتی به اماکن بقاع متبرکه، جنگل‌های استان و استفاده از فضای سالم دریا بود.

خلیلی اذعان داشت: در بخش ارتباطات نیز در شش ماه نخست سال‌جاری 10 خانه قرآن و سه موسسه موفق به اخذ مجوز فعالیت قرآنی در سطح محلات و شهر بابل شدند.

انتهای پیام/86009/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول