اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

پنجمین جلسه ستاد قرآنی داورزن برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد مسابقات قرآن کریم شهرستان داورزن در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

پنجمین جلسه ستاد قرآنی داورزن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از داورزن، این جلسه شب گذشته به ریاست اسماعیل غفاری فرماندار و دبیری محسن گلستانی سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان داورزن و حضور دیگر اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار داورزن ضمن تبریک خجسته میلاد ولادت امام رضا (ع) و فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: باید از زحمات و تلاش‌های اداره اوقاف داورزن در مبحث مسابقات قرآنی تقدیر شود.

اسماعیل غفاری از تمام اعضای ستاد مسابقات قرآن کریم خواست تلاش‌های خود را مضاعف کنند تا حداقل آحاد جامعه در مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کنند.

وی درباره میزان سهمیه ثبت‌نام اظهار داشت: میزان سهمیه ثبت‌نامی شهرستان داورزن نسبت به دیگر شهرستان‌ها زیاد تعیین شده به طوری که برای شهرستان مه‌ولات با 50 هزار نفر جمعیت سه هزار و 200 نفر سهمیه؛ اما برای شهرستان داورزن با 28 هزار نفر جمعیت، سه هزار و 750 نفر سهمیه تعیین شده که رقمی بسیار بالا است.

فرماندار داورزن خاطرنشان کرد: این نشان دهنده این است که مسئولان امر توقع ویژه‌ای در این زمینه از مردم شهرستان دارند و می‌طلبد تا تمام تلاش‌ها در این زمینه انجام گیرد تا بیشترین استقبال و ثبت‌نام از مسابقات قرآنی صورت گیرد.

غفاری تاکید کرد: باید همه مسئولان تلاش کنند و به گونه‌ای عمل شود تا در مباحث قرآنی تمام اقشار جامعه مشارکت داشته باشند.

وی با بیان این‌که امروز همه بسترها و زمینه‌ها برای شرکت افراد در مسابقات قرآنی فراهم شده است، عنوان کرد: فقط همت مسئولان را می‌طلبد تا اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد.

محسن گلستانی سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه داورزن نیز با ارائه گزارشی از روند ثبت‌نام گفت: تاکنون 2 هزار و 300 نفر ثبت‌نام شده‌اند که این رقم نسبت به سهمیه تعیین شده حدود 62 درصد است.

دبیر سی و ششمین مرحله مسابقات قرآن کریم داورزن افزود: کمیته‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و امور روستایی توجیه و فعال شده‌اند و امید است با همکاری آموزش و پرورش و بخشداری‌ها سهمیه شهرستان تا قبل از اجرای مسابقات تحقق یابد.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول