اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان خوی:

امکانات خوی برای مبارزه با مواد مخدر کافی نیست

دادستان خوی گفت: امکانات خوی برای مبارزه با مواد مخدر و ریشه‌کن کردن این معضل کافی نیست.

امکانات خوی برای مبارزه با مواد مخدر کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام اسماعیل علیزاده ظهر امروز در جلسه کمیته حقوقی و قضایی مبارزه با مواد مخدر که در محل سالن امامت دادگستری کل استان تشکیل شد، اظهار  داشت: امکانات خوی از نظر کمی و کیفی برای این مبحث کفایت نمی‌کند.

وی از تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به دلیل جدیت داشتن در این امر تقدیر کرد و گفت: تامین نیازها و تجهیز این پلیس به نیروی انسانی مورد نیاز منجر به ثمردهی تلاش‌ها می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: اخیرا یک محموله 62 کیلوگرمی تریاک در سه راهی خوی توسط ماموران کشف و ضبط شد، به طوری که مبارزه به صورت جدی ادامه دارد.

وی از متوقف شدن روند ساخت و ساز اردوگاه ترک اعتیاد خوی انتقاد کرد و گفت: چنانچه اعتبار مورد نیاز به پروژه فوق تخصیص یافته و تکمیل شود، بسیاری از مشکلات در این حوزه رفع می‌شود.

وی تکرار جرم توسط مجرمان مواد مخدر را نگران‌کننده دانست و اظهار داشت: یک سیاست کلی در استان باید شکل گیرد، تا حداقل به مجرمان سابقه‌دار و زندانی مرخصی کمتری داده شود تا در بیرون از زندان به طور مجدد مرتکب جرمی نشوند.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول