اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی خبر داد

حضور اساتید در سمینار آشنایی با پیامدهای سوء‌مصرف مواد مخدر

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: سمینار آشنایی با پیامدهای سوءمصرف مواد مخدر و روانگردان و راه‌های پیشگیری از آن در ارومیه برپا می‌شود، که در این گردهمایی اساتید دانشگاهی حضور پیدا می‌کنند.

حضور اساتید در سمینار آشنایی با پیامدهای سوء‌مصرف مواد مخدر

علی افتخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این سمینار به میزبانی ارومیه به صورت استانی در چهارم مهر ماه سال جاری برپا می‌شود، به طوری که از مدرسان دانشگاه‌‌ها نیز برای شرکت در آن دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: این گردهمایی با هدف عینیت بخشیدن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با اعتیاد برپا می‌شود، زیرا در سال 1385 به روسای قوای سه‌گانه سیاست‌های کلی را در باب ریشه‌کنی اعتیاد ابلاغ و نگرانی خودشان را در این ارتباط اظهار کرده‌اند.

افتخاری ادامه داد: سازمان پزشکی قانونی نیز به عنوان یکی از سازمان‌های عضو در کمیته فرهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر برای لبیک‌گویی به بیانات مقام معظم رهبری، آگاه‌سازی را در این مقوله آغاز کرده است، تا به این ترتیب در ریشه‌کن شدن این بلای خانمان سوز  گامی برداشته شود.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با اشاره به برپایی یک سمینار با محوریت مواد مخدر در دو سال اخیر، بیان داشت: سمینار فوق از سوی مدیران کل اداره‌ها و قضات مورد استقبال قرار گرفت، بنابراین در سال جاری گردهمایی به مراتب کیفی‌تر و غنی‌تر تدارک یافته است.

وی اظهار داشت: اساتید دانشگاه‌ها، قضات، پزشکان، روسای ادارات استان و شهرستان‌ها، روسای حراست ادارات و کارمندان برای حضور در این گردهمایی علمی دعوت شده‌اند، به طوری که سایر شهروندان نیز می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

افتخاری اعتبار مورد نیاز برای ترتیب دادن این محفل را 60 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: چنانچه شورای مبارزه با مواد مخدر در تامین اعتبار مورد نظر به سازمان مساعدت کند، به طور قطع باب همکاری در بسیاری از زمینه‌ها گشوده می‌شود، کما اینکه تاکنون نیز تعامل نزدیکی بین عوامل هر دو ارگان وجود داشته است.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول