اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندار محلات

برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام شد

فرماندار شهرستان محلات، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامعلی یارمحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا نخستین روز از هفته دفاع مقدس است که در این هفته شاهد برگزاری برنامه‌‌های متعددی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان با هدف پرداختن به نقش مردان، زنان و قشرهای مختلف مردم در دفاع همه جانبه از آرمان‌های بلند و مقدس ایران اسلامی در دوران جنگ، معرفی الگوها و اسوه‌های ایثار و شهادت و جانبازی و آزادی در دفاع مقدس، آشنایی با علل تحمیل جنگ علیه ایران اسلامی و... به اجرا در می‌آید.

فرماندار محلات تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس ثمرات ارزشمندی برای انقلاب و کشور به همراه داشت که ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان از مهم‌ترین دستاوردهای جنگ هشت ساله به شمار می‌رود.

یارمحمدی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بار دیگر یاد و خاطره مقاومت شهدا، رزمندگان و بسیجیان ایران اسلامی زنده شود، متذکر شد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازگو کردن دلاوری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا بار دیگر روحیه ایثار و از خودگذشتگی و سلحشوری در جامعه شکوفا و بارور شده و نسل جوان با واقعیت‌های دوران جنگ آشنا شوند.

فرماندار محلات، خواستار انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل کنونی شد و ابراز داشت: آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس در شرایطی که دشمنان جوانان این نظام را نشانه‌ گرفته‌اند، می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب سازد.

یارمحمدی گفت: در دوران جنگ حق علیه باطل ملت ایران با دست خالی به مقابله با ابرقدرت‌ها پرداخت و با توکل به خدا و عمل به توصیه‌های رهبر خود توانست حماسه‌های بزرگی خلق کرده و به پیروزی دست یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با امام جمعه، افتتاح نمایشگاه پوستر ولایت، برگزاری نشست شعر عاشورایی، افتتاح نمایشگاه کتاب هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم شبی با شهدا، اجرای رژه موتوری در سطح شهر، مناجات شعبانیه، اجرای رزمایش و تمرینات تاکتیکی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا و.. بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

انتهای پیام/87011/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول