اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

تعامل نمایندگان با استاندار بهترین نتیجه را برای خراسان شمالی دارد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تعامل نمایندگان با استاندار بهترین تأثیر را برای استان دارد، گفت: البته در کار اجرایی دخالت نخواهیم کرد و صرفاً از سر خیرخواهی مطالبی را برای تأمین حقوق موکلان ارائه خواهیم نمود.

تعامل نمایندگان با استاندار بهترین نتیجه را برای خراسان شمالی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی، با اشاره به جمعیت هر یک از شهرستان‌های استان خواستار رعایت عدالت در انتصابات شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه‌،‌ جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت‌های خراسان شمالی در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت اظهار کرد: در کنار آن بایستی به توسعه مراکز آموزش عالی در استان نیز توجه ویژه‌ای شود.

جعفری با اشاره به سه اصل به عنوان آموزه رضوی در حکومت‌داری، گفت: عدالت و قسط از مهم‌ترین آنهاست که بایستی در ابعاد مختلف که مورد انتظار است، محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولی در انجام تکلیف به خدا نزدیک است که عدالت را رعایت کند، اظهار کرد: در کنار آن مسئولان به عدالت و راست‌گویی توجه داشته تا کارها با خیر به ثمر بنشیند.

جعفری وفای به عهد و پرهیز از وعده‌های واهی از سوی مسئولان را مهم برشمرد و گفت: باید آموزه‌های سیاسی رضوی در عمل مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

* انتظارات از نخستین استاندار بومی زیاد است

وی با تبریک انتخاب نخستین استاندار بومی خراسان شمالی گفت: اکنون انتظارها از شما که فرزند این استان بوده، زیاد است و اکنون شما در بحث اجرایی صاحب استان هستید و لذا باید عدالت را همواره رعایت کنید.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی همچنین یک فرهنگ ناشایست در کشور را تغییر مدیران گذشته با آمدن استاندار جدید برشمرد و اظهار کرد: اگر چه این از اختیارات استاندار است لیکن باید به شایستگی‌ها و ثبات مدیریت نیز توجه شود.

* به آمدن استاندار جدید خراسان شمالی خوش‌بین هستیم

قائم مقام دادگستری کل خراسان شمالی هم با اشاره به انتصاب نخستین استاندار بومی در این استان گفت: من به آمدن مهندس پرویزی به خراسان شمالی خوش‌بین هستم و امیدواریم که همه سلمان‌وار در خدمت نظام اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری مسائل استان را پیش ببریم.

وی همچنین تاکید کرد: مردم استان توجه به ارزش‌های انقلاب و اسلام را همواره ملاک خود قرار داده و غیر از آن چیز دیگری را بر نمی‌تابند.

* مردم خراسان شمالی در کشور نمونه هستند

استاندار سابق خراسان شمالی نیز مردم این استان را به لحاظ وحدت، انسجام، همدلی و همراهی در سطح کشور نمونه دانست و گفت: این مهم با وجود سکونت اقوام مختلف در خراسان شمالی نمود دارد.

محمود احمدی‌بیغش اظهار کرد: مردم خراسان شمالی مردمی بی توقع بوده که علی رغم مشکلات اقتصادی همواره در پای دفاع از ارزش‌های انقلاب بوده‌اند.

وی گفت: خراسان شمالی اکنون در تمام شاخص‌های ارزشی در کشور نمونه بوده که باید قدر آن را دانست.

احمدی‌بیغش با اشاره به سفر سال گذشته رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، اظهار کرد: چهار هزار میلیارد تومان بار مالی این سفر بوده که در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برای پیگیری مصوبات سفر و همچنین توسعه استان تاکنون 56 بار به تهران رفت و آمد داشته‌ام.

* برای خدمت به مردم با هیچ کسی معامله نخواهم کرد

استاندار جدید خراسان شمالی هم با قدردانی از حسن نظر دولت برای انتصاب وی به عنوان نخستین استاندار بومی استان، گفت: برای خدمت به مردم آمده‌ام و با هیچ کس معامله نخواهم کرد.

سیدعلی‌اکبر پرویزی اظهار کرد: ما آمده‌ایم کار کنیم و همه باید در این مسیر دولت را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه همانقدر که رهبری به کار و تلاش تاکید داشته، از این رو مسئولان نیز باید به گونه‌ای تلاش کنند که مشکلات از پیش روی استان رفع شده و به عنوان استان توسعه یافته دست یابیم.

پرویزی توجه به نیروهای بومی را از محور برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: باید همه کمک کنند و کاری کنیم تا از هم اکنون برای آینده استان و کشور نیروسازی شود. 

به گزارش فارس، در این آیین سیدعلی‌اکبر پرویزی به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی و از خدمات 14 و نیم ماهه محمود احمدی‌بیغش استاندار سابق خراسان شمالی تقدیر شد.

انتهای پیام/63002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول