اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال سیاسی اردبیل:

دولت و شخص وزیر کشور استانداران را تعیین می‌کنند/ تاخیر در تصمیمات دولت نتیجه‌بخش نیست

فعال سیاسی و چهره اصلاح‌طلب اردبیلی گفت: دولت و شخص وزیر کشور استانداران را تعیین می‌کنند و در این زمینه گمانه‌زنی‌های مطرح شده در حد شایعه است.

دولت و شخص وزیر کشور استانداران را تعیین می‌کنند/ تاخیر در تصمیمات دولت نتیجه‌بخش نیست

صفت‌الله دلشاد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مهندسی و تاخیراندازی در تصمیمات دولت با طرح مدل و فرمول  نتیجه‌بخش نیست.

وی با اشاره به وجود و طرح گزینه‌های متعدد در رسانه‌ها برای مدیریت آینده استان خاطرنشان کرد: فضای باز سیاسی موجود و نشاط اجتماعی ناشی از انتخابات ریاست جمهوری و نیز نگاه مدبرانه و اعتدالی دولت یازدهم باعث شده است همه گروه‌ها و جریانات سیاسی و حتی افراد مختلف خود را مستحق به طرح گزینه جهت کسب کرسی استانداری دانسته و بعضاً لابی‌های ضمنی انجام داده و حتی به برخی اقدامات علنی نیز بپردازند.

این فعال سیاسی با تاکید بر این موضوع که تمامی گزینه‌های مطرح شده تا کنون صرفاً در حد گمانه‌زنی و گاهاً نیز در حد شایعات محلی و محفلی بوده است، یادآور شد: آنچه مسلم است دولت و مشخصاً وزارت کشور استانداران را تعیین می‌کنند و البته کانون‌های تاثیرگذار نیز به نوبه خود حایز اهمیت می‌باشند.

دلشاد گفت: آنچه در جریان انتخاب و تعیین استانداران مهم و تعیین کننده است، پیام انتخاب مردم در روز 24 خرداد سال جاری است. به ویژه اینکه مردم اردبیل با رای 62 درصدی به دکتر روحانی عملاً پیام روشن و قاطعی به کانون‌های تاثیرگذار داده‌اند.

وی عنوان کرد: ‌بنابراین امید و انتظار است که این پیام توسط کانون‌های یاده شده به ویژه نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گیرد. البته دولت و وزارت کشور، مجری این پیام بوده و قطعاً از هرگونه تحرک که در مقابل این پیام تلقی شود ممانعت خواهند کرد.

این عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان اردبیل بیان داشت: کسانی که امروز در تقابل با پیام آشکار مردم گام برمی‌دارند، باید توجه داشته باشند که مأخذ قدرت همین مردم هستند و در نتیجه هر مدل و فرمولی که می‌خواهند تعریف کنند تا احیاناً به اهداف قبل از انتخاباتی خود دست یازند، مورد پذیرش مردم نخواهد بود و احتمالاً در آینده نتایج معکوسی بجای خواهد گذاشت.

دلشاد با اشاره به انسجام رفتاری اصلاح‌طلبان و گروه‌ها و احزاب سیاسی حامی دولت افزود: کسانی که تا دیروز در جریان انتصابات هیچ مدل و فرمولی مدنظر نداشته و صرفاً با دولت وقت همراه و همگام بوده‌اند و امروز با طرح مدل و فرمول آن هم از جنس مهندسی شده در پی تاخیراندازی در تصمیمات دولت بوده و از این منظر به فکر گماردن منصوبان و هم‌قطاران خود هستند باید در نظر بگیرند که امروز حامیان دولت اعتدال با چشمان باز و تیزبین نظاره‌گر رفتار آنان می‌باشند.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام و تعقیب منویات مردمی که در خرداد سال جاری به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری حماسه سیاسی آفریده‌اند، تصریح کرد: امروز کشور نیازمند حفظ انسجام، وحدت و همدلی است و بر تمام مسئولان، مردم و جریانات سیاسی فرض است این منویات را مدنظر قرار داده و خواست و اراده عمومی را به پای منافع شخصی و گروهی به مسلخ نبرند.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در استان اردبیل در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: حفظ انسجام و همدلی و وحدت ملی محقق نمی‌شود مگر اینکه اقدامات و تحرکات کانون‌های موثر در جریانات سیاسی و دولتی به خواست و اراده عمومی که همان تغییر روند مدیریت‌های گذشته می‌باشد، منجر شود.

انتهای پیام/62001/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول