اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی:

چگونگی احداث اردوگاه ترک اعتیاد خوی پیگیری شود

معاون اداره کل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی گفت: احداث اردوگاه ترک اعتیاد خوی متوقف شده است، حال آنکه با توجه به ضرورت مسئله احداث آن باید پیگیری شود.

چگونگی احداث اردوگاه ترک اعتیاد خوی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مراد فتحی صبح امروز در جلسه کمیته حقوقی و قضایی مبارزه با مواد مخدر که در محل سالن امامت دادگستری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: این اردوگاه ترک اعتیاد اجباری از اهمیت زیادی برخوردار است، که احداث آن نباید متوقف شود.

وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال جاری حتی یک ریال برای ساخت و ساز این پروژه تخصیص نیافته است، ادامه داد: این پروژه هم‌اکنون در زمره طرح‌های بلاتکلیف قرار گرفته است، که احداث و تکمیل آن را باید پیگیری کرد.

فتحی با اظهار به اینکه درصد زیادی از زندانیان آذربایجان غربی را افراد مرتبط با مواد مخدر به خود اختصاص داده‌اند، خاطرنشان کرد: ساماندهی، ترک دادن و رسیدگی به این قبیل افراد اهمیت زیادی دارد که تکمیل پروژه مذکور یک گام در این راستا است.

وی اضافه کرد: 44 درصد مجموع زندانیان ارومیه را افراد مرتبط با مواد مخدر تشکیل داده‌اند، به طوری که در شش ماه نخست سال جاری ورودی زندان یک‌هزار و 469 نفر بود که این آمار رشد 19 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

معاون اداره کل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی اظهار داشت: اعتیاد این بلای خانمان‌سوز گریبانگیر خانواده‌های زیادی شده است که نجات و بازپروری افراد معتاد به عنوان یک وظیفه همگانی بر دوش همه قرار دارد.

انتهای پیام/61002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول