به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خرابی و قطع ارتباط بین دستگاههای خودپرداز در روزهای تعطیل در این شهر مشکل بزرگی برای تهیه پول نقد توسط شهروندان شده است.
دستگاههای خودپرداز شیراز روز گذشته در بسیاری از خیابانهای شهر مانند بلوارهای مدرس و رحمت با قطعی روبهرو بود و در برابر برخی دستگاهها که موقتی و با کندی کار میکردند صف طویلی از مراجعان دیده میشدند.
سعید مسعودی یکی از شهروندان شیرازی در گفتوگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برای گرفتن پول از دستگاه خودپرداز به چند بانک مراجعه کردم اما با این پیام مواجه شدم که «دستگاه بهطور موقت قادر به ارائه خدمات نیست».
وی گفت: در چنین روزهایی شعب بانک باید حضور فعالتری داشته و جوابگوی مراجعان باشند که اینچنین نیست.
جواد ماهری که از شهر بوشهر به همراه خانواده برای گذراندن آخرین روزهای تعطیل تابستان به شیراز مسافرت کرده، بیان کرد: از ابتدا تا انتهای بلوار مدرس را برای گرفتن وجه نقد از خودپرداز طی کردم که تاکنون موفق نشدهام.
این هموطن اذعان داشت: در شهری مانند شیراز که به عنوان یک شهر توریستی و مسافرپذیر در ایران شناخته میشود باید امکانات و تدابیر لازم در نظر گرفته شود اما راهنمایی مناسبی از سوی بانکها برای معرفی شعب دارای خودپرداز صورت نمیگیرد.
به گزارش فارس، اختلال و قطعی دستگاههای خودپرداز در بیشتر مواقع تا صبح روز کاری بعد از تعطیلی ادامه دارد.
دولتهای نهم و دهم شعارهای بسیاری برای گام برداشتن به سمت دولت الکترونیک داشتند اما همچنان این مشکلات مرتفع نشده است و باید دید دولت یازدهم در حرکت به سمت دولت الکترونیک چگونه عمل میکند.
انتهای پیام/2448/ذ30/آ3004