اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس اطلاعات فارس خبر داد

پلمپ 10 باغ برگزارکننده مجالس عروسی در شیراز

سرپرست پلیس اطلاعات فارس از پلمب 10 باغ برگزارکننده مجالس عروسی در شیراز و اجرای طرح جمع‌آوری اقلام ضدفرهنگی در این شهرستان خبر داد.

پلمپ 10 باغ برگزارکننده مجالس عروسی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی ذوالقدر اظهار داشت: در راستای مقابله با توزیع اقلام ضدفرهنگی توسط افراد سودجو در سطح شهر شیراز، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی نقاط آلوده را که توسط این افراد در آن مکان‌ها اقلام ضدفرهنگی توزیع می‌شد، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی این نقاط،‌ دستگیری افرادی که به صورت دست‌فروش در معابر عمومی اقدام به فروش و عرضه لوح‌های فشرده غیرمجاز و مبتذل و سایر اقلام ضدفرهنگی می‌کردند، در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس، گفت: در این مورد در دو عملیات جداگانه 9 نفر از این افراد سودجو دستگیر و از آنان تعدادی لوح فشرده غیرمجاز و مبتذل کشف شد.

ذوالقدر اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران مغازه‌ای را در شمال شیراز که اقدام به تهیه، تکثیر و توزیع اقلام ضدفرهنگی می‌کرد، شناسایی و از آن تعداد کثیری لوح فشرده غیرمجاز، یک کیس حاوی فیلم‌های غیرمجاز که مجهز به سه رایتر برای تکثیر این لوح‌ها بود، کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این مورد یک فرد 23 ساله، مجرد، اهل و ساکن شیراز دستگیر شد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس در ادامه از کشف تعداد بسیاری تجهیزات دریافت از ماهواره در شیراز خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر فعالیت صنوف و اماکن مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس از 43 واحد صنفی لوازم الکتریکی در سطح شهر شیراز بازدید کردند.

ذوالقدر بیان کرد: در این راستا انواع لوازم و تجهیزات دریافت از ماهواره کشف شد.

وی همچنین از پلمب 10 باغ متخلف در شیراز که اقدام به برگزاری مجلس می‌کردند خبر داد و گفت: برخورد با باغ‌های مجالس متخلف در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس قرار دارد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: در این مورد ماموران در هفته گذشته از 103 باغ بازدید و 10 باغ را که در آنها شئونات اسلامی و قانونی رعایت نمی‌شد، پلمب کردند.

انتهای پیام/ 2448/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول