اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

هشت سال دفاع مقدس نماد ایثارگری ملت ایران بود

فرماندار شهرستان خلخال گفت: هشت سال دفاع مقدس نماد ایثارگری ملت ایران در برابر تهاجمات غرب و شرق بود.

هشت سال دفاع مقدس نماد ایثارگری ملت ایران بود

هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ملت ایران با رهنمودهای امام راحل و رشادت فرزندان این خاک حماسه‌خیز سربلند ‌از این آزمون بیرون آمده و در فضای کنونی نیز با تاسی به منویات مقام معظم رهبری پشتیبان این نظام هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل هدایتگر بزرگ انقلاب اسلامی و حامی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید در خانواده و اجتماع برای نسل‌های جدید بیان شود و آرمان‌های شهدا تنها با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت زنده خواهد ماند.

محمدی افزود: دفاع مقدس شکوه شجاعت جوانانی است که برای استواری این نظام از تمام وجود خود گذشتند و راه سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را که همان عزت و ولایت‌مد‌اری بود، به نمایش گذاشتند.

فرماندار شهرستان خلخال خطاب به خانوا‌ده‌ها نیز گفت: در بعضی از خانواده‌ها فرزندان، نونهالان و نوجوانان به علت پایین بودن سن از فرهنگ دفاع مقدس آگاه نیستند و لازم است خانواده‌ها و مخصوصاً مربیان تربیتی در مدارس با تکرار حماسه‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، نسل جدید را مطلع سازند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نباید در محیط زندگی و اجتماع خانواده‌های شهدا فراموش شوند، چرا که یاد کردن آنها و نشست و برخاست با آنها امیدواری را در دل آنها زنده نگه می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در پایان سخنان خود اظهار داشت: آرامش و آسایش کنونی در این خاک را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم و باید برای رسیدن به پیشرفت و توسعه راه شهدا را در مسیر ترقی پیش بگیریم.

انتهای پیام/62008/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول