اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

اتمام ساماندهی گلزارهای شهدای اسدآباد تا پنجم آذرماه

فرماندار اسدآباد گفت: ساماندهی گلزارهای شهدای سطح شهرستان اسدآباد تا پنجم آذر ماه امسال به اتمام می‌رسد.

اتمام ساماندهی گلزارهای شهدای اسدآباد تا پنجم آذرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسدآباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، تمرین عملی مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اساس حکومت اسلامی مخالف جنگ است، افزود: جنگ هشت ساله ایران با عراق جنگی بود که به ایران اسلامی تحمیل شد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به تقدیم 403 شهید شهرستان اسدآباد به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون جانفشانی‌ها و فداکاری شهدا و ایثارگران هستیم. 

وی از پیشرو بودن شهرستان اسدآباد در ساماندهی گلزارهای شهدا در سطح استان همدان خبر داد و افزود: این شهرستان به همت بسیج سازندگی موفق به ساماندهی گلزارهای شهدا شده که تا پنجم آذرماه نیز این گلزارها ساماندهی و به اتمام می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد نیز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را یکی از مهم‌ترین جنگ‌های معاصر خواند و اظهار داشت: رژیم سرنگون شده عراق در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با مشاهده سقوط رژیم پهلوی و تضعیف موقعیت آمریکا در ایران، فرصت را برای یک حمله نظامی مناسب دید و دست به تحریکات مرزی زد.

حسن وحد‌جعفری ابراز داشت: در این جریان، عراق ادعا کرد که خوزستان جزیی از عراق است و این امر موجب تحمیل یک جنگ هشت ساله علیه ایران شد.

وی از اجرای 50 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت خبر داد و گفت: مسئولان و مردم با حضور در این مراسمات باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بدارند.

 فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد با اشاره به اینکه هشت سال دفاع جانانه رزمندگان اسلام، آثار معنوی و با ارزشی را بر جای گذاشت، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دارای فرهنگ جامع و کاملی است که باید برای انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده بیش از پیش تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم از سه تن از سربازان وظیفه به نام‌های علی اسدی، محمود مرادی و رامین گلزار با دادن لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس، کتاب و هنرهای تجسمی با موضوع دفاع مقدس برای بازدید عموم گشوده شد.

نمایشگاه کتاب و عکس به همت سپاه ناحیه اسدآباد در میدان امام و نمایشگاه هنرهای تجسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده است.

در نمایشگاه عکس و کتاب 250 عنوان عکس و 2 هزار جلد کتاب برای بازدید و فروش به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/89008/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول