اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی میراث فرهنگی همدان صورت می‌گیرد

اعطای جایزه 3 میلیون تومانی به سازنده تندیس شهید صنعتگر

معاون صنایع‌ دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان از اعطای جایزه 3 میلیون تومانی به سازنده تندیس شهید صنعتگر خبر داد.

اعطای جایزه 3 میلیون تومانی به سازنده تندیس شهید صنعتگر

علیرضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از همدان، با اشاره به همایش طرح برتر سفال در لاله‌جین اظهار کرد: این همایش با مشارکت میراث فرهنگی و معاونت فرهنگی ـ اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این مسابقه طراحی و ساخت سفال خاطرنشان کرد: این همایش در زمینه ساخت سفال با موضوعات دفاع مقدس، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و بیداری اسلامی در لاله‌جین برگزار شده است.

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان این مسابقه از 20 شهریورماه کار خود را آغاز کرده است، بیان داشت: شرکت‌کنندگان تا 20 آبان ماه مهلت حضور و ارسال آثار در مسابقه را دارند.

وی اختتامیه این مسابقه را در هفته بسیج عنوان کرد و افزود: افرادی که در این مسابقه شرکت می‌کنند پس از داوری آثار به افراد دارای رتبه یک تا دهم جوایزی اهدا خواهد شد.

قاسمی از اعطای جایزه 3 میلیون تومانی میراث فرهنگی در یک مسابقه نیز خبر داد و گفت: سازمان میراث فرهنگی همدان به فردی که بتواند تندیس شهید صنعتگر را بسازد، 3 میلیون تومان اهدا خواهد کرد.

وی در پایان از ارسال پوستر و فراخوان این مسابقه در سراسر کشور خبر داد و یادآور شد: علاقمندان در سراسر کشور در صورت تمایل می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش که انجمن سفال و سرامیک عهده‌دار است، ارسال کنند.

انتهای پیام/89003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول