اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 10 اثر پذیرفته شده

جشنواره تئاتر استانی از 6 مهر ماه برگزار می‎شود

جشنواره تئاتر استانی اصفهان از 6 تا 11مهر ماه حضور 10 اثر از آثار کارگردانان مطرح تئاتر اصفهان برگزار می‎شود.

جشنواره تئاتر استانی از 6 مهر ماه برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اتمام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان، نوبت به برگزاری تئاتر استانی می‎رسد که کارگردان و مدعیان ورطه تئاتر عملکرد یک ساله خود را روی صحنه تئاتر بیاورند و در معرض نمایش بگذارند تا آثار آنها مورد داوری قرار بگیرد و میزان پیشرفت تئاتر اصفهان از یک سال گذشته تاکنون محک بخورد تاکنون 10 نمایش در بخش پایانی جشنواره تئاتر استانی اصفهان پذیرفته شده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: 46 اثر برای شرکت در جشنواره استانی تئاتر اصفهان اعلام آمادگی کردند که از این بین 10 اثر به بخش پایانی راه یافت.

وی افزود: بازبینی و داوری آثار به شکل نمایش زنده برگزار شد که آثار ارسال شده از نظر محتوا و سایر شاخصه‎های نظری مورد بررسی و غربال قرار گرفت.

احمد شاهین‎فر ادامه داد: استقبال از این دوره از جشنواره تئاتر استانی اصفهان بی نظیر بود به شکلی که از تمام شهرستان‎های اصفهان برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند جشنواره امسال نزدیک به 20 درصد پیشرفت در زمینه کمی و کیفی دارد.

وی اضافه کرد: جشنواره تئاتر استان اصفهان از 6 تا 11 مهر ماه  توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان برگزار می‎شود.

به گزارش فارس، نمایش‎های ای کاش دنیا می‎‎مرد به کارگردانی مرتضی طباطبایی، محاق کاری از رادمهر کشانی، پشت بوم  به کارگردانی حسین عبداللهی، جلد کهنه شناسنامه‎ام درد می‎کند کاری از هاجر پورسینا، ستاره سال سی‎ام کاری از جواد ایزد دوست، خیال بی خیال کاری از احسان فاضلی، قصه بگو یا بمیر کاری از احسان جانمی، ایستگاه صفر از پیمان کریمی و نمایش سندبادنامه روایت شبانه‎های شهرزاد به کارگردانی پویان عطایی  و مردگان مشغول کارند کاری از امید نیاز به بخش پایانی جشنواره استانی تئاتر اصفهان راه یافتند.

انتهای پیام/63019/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول