اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم خبر داد

بازبینی 17 اثر نمایشی منتخب در جشنواره تئاتر استانی قم

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: هیئت بازبین جشنواره تئاتر استانی قم 17 اثر نمایشی راه یافته به بخش بازبینی را به مدت دو روز مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

بازبینی 17 اثر نمایشی منتخب در جشنواره تئاتر استانی قم

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره تئاتر استانی در قم بیان داشت: پس از اتمام زمان ارسال متن نمایشنامه به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در قم تعداد 40 متن نمایشنامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: از 40 نمایشنامه ارسالی به دبیرخانه این جشنواره 34 اثر برگزیده و شش اثر دیگر مردود شناخته شدند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با اشاره به تمرین جدی راه‌ یافتگان به بخش مسابقه این جشنواره، تصریح کرد: راه یافتگان به بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی در فرهنگسرای شهید کلهری، پلاتو ماه سازمان جوانان استان قم و سالن غدیر کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای به صورت جدی تمرین کردند.

وی با بیان اینکه نمایشنامه‌هایی بسیار قوی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، گفت: بیشتر این آثار مربوط به نویسندگان قمی است که نشان‌دهنده غنی‌شدن قلم هنرمندان قمی در کارگاه‌های نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی است.

ابوذر اضافه کرد: با توجه به اینکه متن نمایشنامه‌های ارسالی به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیار قوی است، پیش‌بینی می‌شود آثار بیشتری نسبت به سال گذشته به جشنواره منطقه‌ای راه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به زمان برگزاری جشنواره تئاتر استانی نزدیک می‌شویم اکنون وقت آن رسیده است گروه‌های نمایشی منتخب در رقابتی تنگاتنگ خود را بیازمایند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: از روز شنبه به مدت دو روز آثار منتخب توسط هیئت بازبین مورد بازبینی قرار می‌گیرند و روز دوشنبه نتیجه هیئت بازبینی به تمام منتخبین اعلام و سپس رسانه‌ای خواهد شد.

وی هیئت بازبین را متشکل از افشین خورشید باختری، حمید کاکا سلطانی و اصغر نوبخت از پیشکسوتان عرصه نمایش کشور دانست.

انتهای پیام/78005/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول