اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی آغاز به کار کرد

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی از امروز در فرهنگسرای آیینه اراک آغاز به کار کرد.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این جشنواره اظهار کرد: در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی 10 نمایش راه ‌یافته به جشنواره در دو نوبت صبح و عصر به نمایش در خواهد آمد.

مهدی قاسمی افزود: گروه‌های نمایشی راه یافته به این جشنواره از شهرستان‌های اراک، ساوه، دلیجان و خمین توسط هیئت داوران انتخاب شدند و به مرحله پایانی راه یافتند.

وی تصریح کرد: نمایش‌های «آپارتمان» به نویسندگی و کارگردانی امید عباسی از اراک، «بچه سارافینا» نوشته جابر رمضانی به کارگردانی وحید رفیعی و بهروز رحیمی از دلیجان، «هملتک» به کارگردانی افق ایرجی از اراک، «همه چیز در مورد خانم شین» به کارگردانی اعظم سلیمانی از اراک، «فلان و چنان حکومت خان جان...» به کارگردانی مهدی محمدی از خمین و «خیال خم‌آ» به کارگردانی حبیب پارسا از اراک از جمله نمایش‌های راه یافته به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان هستند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: همچنین در این جشنواره نمایش‌های «قطعات به جا مانده یک جنایت معمولی» به کارگردانی جواد روستایی از ساوه، «یاهو پرپا» به کارگردانی حسین اقبالیان، «جناب آمفتامین» به کارگردانی ناصر کریمی‌نیک و «کی؟» به کارگردانی شهرام سلطانی از اراک به روی صحنه خواهند رفت.

به گفته وی، این جشنواره به مدت سه روز ادامه دارد و برگزاری نشست‌های نقد و بررسی آثار نمایشی از برنامه‌های جنبی آن است.

انتهای پیام/87013/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول