اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:

ملایر توانایی برگزاری مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی را دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: با تأسیسات ورزشی و امکانات خوب موجود در ملایر، امکان میزبانی از مسابقات رشته‌های مختلف در سطوح بالای ملی و حتی بین‌المللی در این شهرستان وجود دارد.

ملایر توانایی برگزاری مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی رضایی در حاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات عمومی کشتی جوانان کشور در جمع خبرنگاران ورزشی استان اظهار داشت: در حال حاضر ملایر در بحث افزایش و ساخت فضاهای ورزشی در سطح شهرستان، از وضعیت مناسبی از نظر داشتن امکان ورزشی برخوردار است.

وی افزود: وجود چندین سالن چندمنظوره با رعایت استاندارهای مناسب و همچنین زمین چمن فوتبال و وجود شش استخر مناسب باعث شده تا این شهرستان در زمینه میزبانی مسابقات بزرگ و در سطح بالای ملی و بین‌المللی همیشه مورد توجه استان و کشور شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه وجود این اماکن و تأسیسات ورزشی باعث شده تا در جذب ورزشکاران در دو بخش دختران و پسران به موفقیت‌های خوبی برسیم اذعان کرد: برای رسیدن به جمعیت ورزشی مناسب داشتن سالن، زمین تمرینی و اماکن مناسب و استاندارد ورزشی از لازمه‌‎های اصلی است که شهرستان ملایر از این حیث موفق عمل کرده است.

وی یادآور شد: ملایری‌ها در تیم‌داری حرفه‌ای بارها ورود کردند و حتی در سطح لیگ برتر حضور داشتند و میزبانی خوب و شایسته‌ای از خود نشان دادند.

رضایی ادامه داد: این خود باعث شد تا با وجود امکانات مناسبی و همکاری موجود بین دستگاه‌ها، بتوانیم همیشه به بهترین شکل ممکن پذیرای مسابقات مختلف ورزشی باشیم.

وی افزود: در فرصت بسیار اندکی و کمتر از یک هفته میزبانی این مسابقات با این تعداد شرکت‌کننده در شهرستان پذیرفته شده و این خود افتخاری برای مجموعه مدیریتی شهرستان محسوب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت کشتی استان بعد از بررسی میزبانی در شهرستان همدان و نهاوند و عدم موفقیت در این دو شهر بحث میزبانی این مسابقات را با حضور بیش از 800 نفر ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل برگزاری به ملایر واگذار کردند.

وی ابراز داشت: کمتر از یک هفته با مدیریت فرماندار ویژه شهرستان و همکاری ادارات، موفق شدیم شرایط میزبانی، برگزاری مسابقات، اسکان و پذیرانی و حتی ایاب و ذهاب شهری را در کمترین زمان ممکن فراهم کنیم.

رضایی با تقدیر و تشکر از همکاری ادارات اجرایی شهرستان برای برگزاری مطلوب این مسابقات افزود: مدیران جمعیت هلال ‌احمر، آموزش و پرورش، دانشگاه ملی ملایر، نیروی انتظامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، آتش‌نشانی، اورژانس و شبکه بهداشت و درمان به معنای واقعی پای کار بودند تا مثل همیشه ملایر با افتخار از میهمانان ورزشی خود پذیرایی مناسبی را داشته باشد.

وی فرماندار ملایر را یکی از عوامل کمک به مجموعه ورزش شهرستان برشمرد و گفت: مصطفی آزادبخت، نگاه ویژه‌ای به رشد و گسترش ورزش و همچنین میزبانی شهرستان در برگزاری مسابقات مختلف دارد.

رضایی با بیان اینکه پهلوان‌پروری در ملایر قدمت زیادی دارد، ابراز داشت: در رشته کشتی معرفی دو قهرمان المپیک مسعود مصطفی‌جوکار و صادق گودرزی به دنیا شاهدی بر این ادعاست.

وی گفت: اگر مسئولان به این شهرستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند به طور قطع شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران آن در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/89020/ی30/ ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول