اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد

اجرای طرح نظارتی تمام وقت در نمایشگاه پاییزه دشتستان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از اجرای طرح نظارتی تمام وقت در نمایشگاه پاییزه دشتستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی تمام وقت در نمایشگاه پاییزه دشتستان

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به معیشت مردم موضوع مهمی است که تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و با توجه به ماموریت‌های محوله در این مسیر تلاش کنند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت و جمعیت بالای شهرستان دشتستان؛ اداره صنعت، معدن و تجارت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کرده است.

احمدی با بیان ضرورت نظارت بر بازار در فصول افزایش تقاضا، بیان داشت: نظارت و بازرسی از فعالیت‌های بازار و اصناف، به‌ویژه در فصل افزایش خرید از رویکردهای مهمی است که با توجه به آن می‌توانیم نقشی موثر در بهبود رفاه و آسایش معیشتی مردم ایفا کنیم.

وی اضافه کرد: افزایش تقاضای کالاهای مختلف در بازار از مسائلی است که همواره در عملکرد بازار تاثیرگذار بوده و تشدید طرح‌های نظارتی در فصول مختلف و متناسب با نیازهای اقتصادی مردم از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه خرید مدارس در دشتستان، اذعان داشت: اجرای طرح نظارتی ویژه خرید کالای مدارس از فعالیت‌های ارزشمند سازمان صنعت، معدن و تجارت است و اجرای این طرح مهم در شهرستان دشتستان با جدیت و اهتمام خاصی دنبال می‌شود.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه پاییزه با محوریت توزیع کالای مورد نیاز دانش‌آموزان از اقدامات ارزشمندی است که این اداره همزمان با شروع خیزش خرید کالاهای مورد نیاز قشر دانش‌آموز انجام داده است.

احمدی بیان داشت: در بحث برگزاری نمایشگاه نیز شاهد نظارت جدی بر غرفه‌ها هستیم و ناظران اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان در ساعات فعالیت نمایشگاه، در این مکان حضور فعال دارند و به شکایات شهروندان رسیدگی می‌کنند.

وی، خواستار مشارکت شهروندان در بحث نظارت بر بازار شد و افزود:  از شهروندان می‌خواهیم با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را به تلفن 124 اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارشات دریافتی به این سامانه رسیدگی شود.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول