اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش:

گشایش گره‌های فرهنگی خواسته تمام هنرمندان آبپخش است

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: گشایش گره‌های فرهنگی خواسته تمام هنرمندان آبپخش است و مسئولان فرهنگی آبپخش و شهرستان باید به این امر اهتمام ورزند.

گشایش گره‌های فرهنگی خواسته تمام هنرمندان آبپخش است

حسین عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شورای چهارم آبپخش از ابتدای آغاز فعالیت خود حضوری فعال در میان اقشار مختلف مردم داشته و مشکلات و نواقصی که شهروندان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را احصا کرده است.

وی افزود: مباحث فرهنگی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که در شهر آبپخش وجود دارد و این موضوع در میان آحاد مختلف مردم مشهود است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی مراجعات مختلفی از ناحیه جوانان و نوجوانان آبپخش داشته‌ایم که در عموم این نشست‌ها گلایه فراوانی نسبت به وضعیت فرهنگی آبپخش مطرح شده است.

عباسی بیان داشت: مقوله فرهنگ و هنر در آبپخش با گره‌های کوری مواجه است که برای توسعه فرهنگی آبپخش نیازمند گشایش این گره‌ها هستیم.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی آبپخش، اضافه کرد: به‌خاطر نارسایی‌هایی که در عرصه فرهنگ و هنر با آنها مواجه هستیم، شاهد خانه‌نشینی برخی از هنرمندان و فعالان فرهنگی آبپخش هستیم که این موضوع به هیچ وجه درخور شان مردم آبپخش نیست.

این مسئول اذعان داشت: شورای اسلامی آبپخش توسعه فرهنگی این شهر را اساس کار خود قرار داده است و حاشیه‌نشینی هنرمندانی که سال‌ها فعالیت کرده‌اند، برای ما قابل قبول نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: وقتی پس از چند سال تعطیلی خانه سینما شاهد گشایش و شروع فعالیت این مجموعه هنری بوده‌ایم، تبلوری از تغییر در مدیریت فرهنگی است و نوید رفع دغدغه هنرمندان در مناطق مختلف را ایجاد کرده است.

عباسی یادآور شد: به هنرمندان و فعالان فرهنگی آبپخش اطمینان می‌دهم شورای چهارم با تمام توان دغدغه‌ها و مشکلات هنرمندان را پیگیری می‌کند و به توقعات این قشر پاسخ مطلوب می‌دهد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول