اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوشتر:

اصلاح مشکلات شهرداری شوشتر در مدت‌زمان کوتاه امکان پذیر نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اصلاح مشکلات در مدت زمان کوتاهی در شهرداری شوشتر غیرممکن است و باید به ترمیم رابطه بین مردم و شهرداری بپردازیم.

اصلاح مشکلات شهرداری شوشتر در مدت‌زمان کوتاه امکان پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید محمدرضا حسینی‌مرعشی ظهر امروز پس از دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با مدیران و کارشناسان شهرداری شوشتر اظهار کرد: مشکلات شهرداری شوشتر را نمی‌توان یک شبه حل کرد و به این دلیل نیازمند زمان برای رفع مشکلات هستیم.

وی افزود: شهرداری بنگاه اقتصادی است که بر اساس مشارکت مردم و اعتماد عمومی به این مرکز و با چرخش مالی مردم می‌چرخد و به این دلیل باید تلاش کنیم تا رابطه میان مردم و شهرداری را ترمیم کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: مردم در سهولت اجرای کارهایشان در شهرداری انتظاراتی دارند که باید به این انتظارات توجه کرد و تکریم ارباب رجوع را برای افزایش اعتماد مردمی و رجوع مردم به این بنگاه اقتصادی بیشتر و بیشتر کرد و به این دلیل نیازمند اصلاح شرایط کنونی هستیم.

حسینی مرعشی با اشاره به اینکه باید مشتری مدار باشیم، گفت: مطمئنا حقوق و مزایای کارکنان شهرداری شوشتر از اعتبارات جاری تامین می‌شود و اگر مردم با شهرداری قهر نباشند اعتماد کرده و معوقات خود را در عوارضات پرداخت می‌کردند و مشکلی در پرداخت حقوق در شهرداری نداشتیم.

*شورا رابط مردم و شهرداری است

حسینی مرعشی با تاکید بر اینکه رابط مردم و شهرداری هستیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر رابط میان مردم و شهرداری هستیم و از طرفی باید به مردم پاسخگو باشیم و از سویی دیگر باید مدافع حقوق شهرداری باشیم و این کار بسیار دشوار است.

وی تاکید کرد: از پرنسل و مدیران شهرداری شوشتر انتظار داریم تا تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند و به این دلیل این مهم را به جد پیگیری می‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: ارتقای درجه شهرداری شوشتر از هشت به 9 که در حال حاضر مقدمات آن نیز فراهم شده است باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات در چارت نیروی انسانی و تشکیل برخی سازمان‌های شهرداری شوشتر درگرو این ارتقای درجه است که شورای شهر این مهم را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/72006/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول