اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه گذشته

275 راننده متخلف در ساری جریمه شدند

رئیس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: 275 راننده متخلف تناژ اضافه در پنج ماه گذشته در حوزه استحفاظی نمایندگی ساری شناسایی و جریمه شدند.

275 راننده متخلف در ساری جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، سیدابوالحسن موسویان گفت: با همکاری ماموران پلیس راه مستقر در حوزه استحفاظی ساری، سوادکوه، کیاسر، جویبار و گدوک و استقرار همکاران نمایندگی در محورهای مختلف منطقه به صورت گشت‌های نامحسوس، 275 راننده متخلف در بخش تناژ اضافه بار در پنج ماه اول سال‌جاری جریمه شدند.

وی ادامه داد: بیشترین متخلفان از حیث تعداد در محور ساری ـ نکا بوده همچنین در پنج ماه حوزه این نمایندگی بیشترین تعداد تخلف در اردیبهشت با 74 فقره و کمترین تعداد تخلف در مرداد ماه سال‌جاری با 43 فقره بوده است.

رئیس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران در شهرستان ساری خاطرنشان کرد: متخلفان علاوه بر جریمه نقدی در صورت تکرار تخلف به کمیسیون ماده 11 رانندگان و محرومیت از رانندگی در بخش کالا و شرکت متخلف صدور بارنامه نیز به کمیسیون ماده 12 جهت لغو پروانه فعالیت معرفی می‌شوند.

موسویان از اجرای مرحله هجدهم و تکمیل چک لیست نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری نمایندگی حمل و نقل و پایانه‌های ساری خبر داد.

وی گفت: پیش از آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها و افزایش تقاضای سفر چک، لیست‌های نظارتی مرحله هجدهم شرکت‌های حمل و نقل مسافربری منطقه پس از بازدید میدانی تکمیل و نواقص موجود شرکت به مدیران شرکت‌ها ابلاغ شد.

موسویان تصریح کرد: چک لیست‌های نظارتی با 73 بند طرح سئوال جهت کلیه شرکت‌های مسافری اعم از اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی، سواری‌رانی به منظور ارتقای سطح خدمات و انطباق شرکت‌ها به قوانین و مقررات جاری سازمان و همچنین افزایش رضایتمندی و بهره‌وری مناسب کاربران و مسافران تکمیل می‌شود و مشکلات موجود پس از بازدید اولیه به مدیران شرکت‌ها اعلام و تذکر داده می‌شود.

وی ادامه داد: چنانچه شرکت نسبت به رفع نواقص با توجه به مهلت مقرر اقدامی نکند مراتب مشکلات در کمیسیون‌های تخلفات شرکت‌ها مطرح که منجر به صدور رای مبنی بر اخطار کتبی و یا تعطیلی و لغو پروانه فعالیت شرکت می‌شود.

موسویان عنوان کرد: علاوه بر تکمیل چک لیست‌های نظارتی، مشکلات شرکت و خدمات حمل و نقلی ارایه شده شرکت مسافران می‌توانند مشکلات را از طریق تکمیل فرم‌های پست جواب قبول و یا با ارسال پیامک 3000143 مطرح تا موضوع از طریق بازرسان ارتقای سطح خدمات سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 56 شرکت و شعبه مسافربری در بخش اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در حوزه نمایندگی حمل و نقل و پایانه‌های ساری در هفت شهرستان زیرپوشش ساری، سوادکوه شمالی، سوادکوه جنوبی، قائمشهر، جویبار، میاندرود و سیمرغ فعال هستند.

انتهای پیام/2296/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول