اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان:

رانندگان در پایان سفرهای تابستانی به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان با توجه به روزهای پایانی تعطیلات تابستان بر ضرورت توجه بیشتر رانندگان به نکات ایمنی در جاده‌ها تاکید کرد.

رانندگان در پایان سفرهای تابستانی به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند

علیرضا مجرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بعد از پایان ماه مبارک رمضان و شروع دور دوم سفر‌های تابستانی تا 15 شهریور ماه بیش از 600 هزار مسافر طی 59 هزار سفر از طریق ناوگان مسافربری جاده‌ای از محور‌های مواصلاتی استان عبور و مرور کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد (دو و سه دهم) درصدی برخوردار بوده است. 

 مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان سیستان و بلوچستان یکی از جدیدترین و جوانترین ناوگان حمل و نقل در کشور است، گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی تعطیلات و افزایش تقاضای سفر، تمهیدات لازم برای جابجایی مسافرین با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه ویژه و از سالم بودن وسایل نقلیه خود قبل از حرکت اطمینان کامل حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه مرکز مدیریت راه های استان به طور روزانه آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به راه‎های مواصلاتی استان را از طریق رسانه‌ها اعلام می‎کند از مسافرن خواست قبل از حرکت از طریق سامانه گویای 141 آخرین وضعیت راه‌ها را مطلع شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان اذعان داشت: در صورت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا تخلف ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‎ای مراتب را از طریق سامانه پیامکی 3000143 و یا سایت www.sistan.rmto.ir  با ما در میان گذاشته و یا به دفاتر نظارت اداره حمل و نقل و پایانه های شهرستان‌ها واقع در پایانه‌های مسافربری مراجعه کنند.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول