اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه برگزاری جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس

دوربین عکاسان، شیراز را رصد کرد

تعدادی از عکاسان شرکت‌کننده در جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس در قالب اردوی آموزشی از شهر شیراز بازدید و از سوژه‌های پیش رو در این شهر عکاسی کردند.

دوربین عکاسان، شیراز را رصد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان فارس، در راستای برگزاری جشنواره عکس بسیج هنرمندان این استان با عنوان «طرفه هنر»، تعدادی از عکاسان شرکت‌کننده در این جشنواره در قالب اردوی آموزشی از شهر شیراز بازدید و از سوژه‌های پیش‌ رو در این شهر عکاسی کردند.

این کارگاه آموزشی که به همت سازمان بسیج هنرمندان و به پیشنهاد دبیر اجرایی جشنواره، به صورت روزانه و در سه روز متوالی صورت پذیرفت، بیش از 30 نفر از عکاسان فارس در کنار اساتید عکاسی و پیشکسوتان این رشته به عکاسی پرداختند.

در این راستا عکاسان از پارک ترافیکی ویژه آموزش فرهنگ ترافیک به نونهالان، بازدید و سپس با راهنمایی هیئت اجرایی و اساتید خود بخش‌های ترافیک‌خیز شهر را رصد و سوژه‌های موجود را ثبت کردند.

کم‌سن‌ترین عکاس حاضر در جشنواره با ابراز شگفتی از برگزاری این اردوی شهری گفت: یک سال است که عکاسی را شروع کرده و به پیشنهاد مربی خود در این جشنواره شرکت کردم.

محمد استقامت‌نژاد ادامه داد: برگزاری این‌چنین رقابت‌هایی و همچنین کارگاه آموزشی می‌تواند در کسب تجربه در رشته عکاسی نقش به‌سزایی داشته باشد.

انتهای پیام/2448/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول