اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوره آموزش عکاسی حرفه‌ای در رزن برگزار شد

دوره آموزشی عکاسی حرفه‌ای در شهرستان رزن برگزار شد.

دوره آموزش عکاسی حرفه‌ای در رزن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، کانون بسیج هنرمندان شهرستان رزن کارگاه دو روزه‌ای در زمینه آموزش عکاسی با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به این رشته هنری را در مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه رزن برگزار کرد.

این کارگاه دو روزه به همت کانون بسیج هنرمندان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه ناحیه رزن برگزار شد.

این کارگاه آموزشی در در دو بخش تئوری و عملی با تدریس مجید مرادی از عکاسان برجسته کشوری و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که با استقبال خوب هنرمندان این شهرستان مواجه شد.

روز اول برگزاری این کارگاه آموزشی، اختصاص به ارائه مطالب تئوری از جمله نورپردازی، ترکیب‌بندی شناخت قطعات دوربین و لنزها و... داشت که برای نمونه از مطالب ارائه شده کلیپ و تصاویر مرتبط نیز به نمایش درآمد.

فرشته رسولی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان رزن گفت: بیش از 40 نفر از هنرمندان در این دوره شرکت کردند که از بین شرکت‌کنندگان سه نفر به عنوان برترین‌ها پذیرفته و برای کارگاه آموزشی تخصصی عکاسی یک روزه در مرکز استان اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است در پایان دوره نیز آزمون عملی آموزشی در محل گلزار شهدا و پارک ملت رزن برگزار شد که هنرجویان با گرفتن عکس‌هایی که مبانی آن را آموخته بودند به استاد ارائه دادند.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول