اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان و مسئولان

برگزیدگان عکاسی آرادان، گرمسار و ایوانکی معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه عکاسی راهپیمایی روز جهانی قدس در آرادان، گرمسار و ایوانکی در فرهنگ‏سرای خورشید تابان گرمسار تجلیل شدند.

برگزیدگان عکاسی آرادان، گرمسار و ایوانکی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار، در این مراسم که فرماندار گرمسار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار، بخشدار مرکزی، فرماندهی نیروی انتظامی گرمسار و تنی چند از مسئولان شهرستانی و نیز جمعی از هنرمندان شرکت داشتند، هومن اسدی از هنرمندان عکاس شهرستان، ضمن خوش‌‏آمدگویی و تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه‏‌های اجرایی در خصوص حمایت‏‌ها و مساعدت‏‌های انجام شده، گزارشی در خصوص چگونگی کلاس‏های عکاسی و هدف از ایجاد کانون فیلم و عکس در این شهرستان ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 50 نفر از هنرمندان عکاس ضمن ثبت حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان‏‌های گرمسار و آرادان، از زوایای دید خود، این راهپیمایی و این روز را ماندگار کردند.

مجتبی نورمحمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار نیز ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، هدف از برگزاری چنین برنامه‏‌هایی را ایجاد نشستی صمیمانه بین هنرمندان و مسئولان شهرستان دانست.

وی در خصوص انجمن‏‌های فرهنگی و هنری شهرستان، کانون‏های مسجد و فعالیت هنرمندان در انجمن‏‌های مختلف فرهنگی هنری توضیحاتی را بیان کرد.

نورمحمدی جایگاه هنر را یک جایگاه برتر معرفی کرد و در خصوص هنر عکاسی افزود: عکس به معنای بازتاب است؛ اگر این هنر در قالب‏های اجتماعی قرار گیرد و با اندیشه متعهدانه و فکر متعبدانه هنرمند تلفیق شود، به ماندگاری آثار او کمک قابل توجهی می‏‌کند.

فرماندار شهرستان گرمسار نیز ضمن عرض خیرمقدم به هنرمندان و تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار، روز قدس را قبله‏‌گاه اول مسلمانان جهان و خواست‏گاه پیامبران عزیز معرفی و از ثبت هنری عکاسان در راهپیمایی این روز تقدیر کرد.

داریوش طاهری نگاه هنرمندانه مقام معظم رهبری را به مسائل مختلف ستود و یکی از ویژگی‏‌های مقام معظم رهبری را داشتن نگاه هنری برشمرد و از هنرمندان خواست با هنر متعهدانه خود در زمینه‏‌های مختلف وارد شوند.

وی در ادامه با یاد از شهید مرتضی آوینی، وی را نماد نهادینه‏‌شدن تعهد و ارزش دینی در هنرمندان معرفی کرد.

در پایان مراسم از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گرمسار، مسئول کلاس‏های عکاسی اداره ارشاد و نیز از سه نفر برگزیده عکس در روز جهانی قدس و 10 نفر از شرکت‏‌کنندگان با اهدای لوح‌‏تقدیر و جوایزی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول