اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان عکاسی

دومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان برگزار شد

با حضور هنرمندان عکاسی، دومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان برگزار شد.

دومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر محمدی امشب در دومین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان، اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده امروز آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور علاقه‌مندان به این هنر و هنرمندان عکاس زنجانی در این مراسم، افزود: این آئین به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار شده است.

دبیر اجرایی آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان با بیان اینکه این آیین قرار بود به صورت مفصل در زنجان برگزار شود، افزود: به دلیل مشکلات مالی این آئین به صورت ویژه برای عکاسان استان زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب هنرمندان عکاسی کشور از این آئین بر لزوم حمایت دستگاه‌های ذیربط برای برگزاری مطلوب این روز در زنجان تاکید کرد.

محمدی با بیان اینکه استان زنجان مبدع برگزاری آئین روز جهانی عکاسی است، افزود: این روز باید در کارنامه عکاسی استان زنجان ماندگار شود.

وی با بیان اینکه با حمایت مسئولان این روز می‌تواند جایگاه مطلوبی در تقویم کشور داشته باشد، افزود:‌ همکاری متولیان فرهنگی در این زمینه تاثیرگذار است.

دبیر اجرایی آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه خاطرنشان کرد: با توافقات انجام شده این آئین امسال برگزار شد.

وی بر ضرورت حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر از برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: شهرداری و شورا می‌توانند در کنار فعالیت‌های عمرانی و شهری به مقوله فرهنگ بهای بیشتری دهند.

محمدی با اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی در جامعه خاطرنشان کرد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی موجب تعالی جامعه می‌شود.

وی از حضور هنرمندان عکاسی استان در این برنامه خبر داد و گفت: استقبال خوبی از این برنامه از سوی هنرمندان صورت گرفته است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سهراب بهاوری، هنرمند عکاسی ابهری تجلیل شد.

انتهای پیام/73003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول