اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

آثار و نتایج دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود

امام جمعه ایرانشهر گفت: باید در هفته دفاع مقدس، آثار، علل و نتایج هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل جوان تبیین شود.

آثار و نتایج دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام حسین طاووسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایرانشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: باید رفتار ما بر اساس و پایه بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری و بر اساس آموزه‌های دینی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و اقتصاد مقاومتی باشد.

امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: دهه کرامت را پشت سر گذاشتیم اما باید بدانیم که حضرت رضا (ع) امانتی است که از سوی رسول اکرم (ص) برای ما شیعیان بجا مانده است.

وی افزود: زائران این حضرت تنها قائل به امامت ایشان و شیعه اثنی عشری هستند.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر با بیان اینکه شیعه ما و انقلاب ما مدیون مرقد امام رضا (ع) هستند، ادامه داد: در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری، ایشان بر تشکیل قرارگاه فرهنگی تاکید و نقشه راه را ترسیم کردند که ما نیز در این راستا آمادگی کامل برای تشکیل این قرارگاه را در منطقه داریم.

طاووسی اذعان داشت: مقام معظم رهبری حضور کاراکترهای روحانی در برخی از فیلم‌های سینمایی و صدا و سیما را که موجب تنزل جایگاه روحانیون می‌شود را محکوم کرده و حرکت زیرپوستی و نامحسوس در این راستا را هدفمند و برای دین و جایگاه والای مراجع و روحانیون خطرناک دانستند.

خطیب نماز جمعه ایرانشهر آغاز بهار تربیت و شکوفایی علم را گرامی داشته و دانش باقیمانده از عالم را بهترین باقیات و صالحات خواندند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خاطرنشان کرد: باید مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در این شهرستان با استقبال گسترده برگزار شود.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به حوادث سوریه، عربستان را به دلیل هزینه کرد پول‌های مسلمانان برعلیه مسلمانان خائن خواند و گفت: در دفاع مقدس هم عملکرد سران مرتجع به همین نحو بود، امیدواریم به زودی سرنگونی آن‌ها را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: باید ضمن تبیین و تشریح و زنده کردن علل و نتایج دفاع مقدس، به امور اقتصادی و جنگ اقتصادی اندیشید و تمام استعداد و توان خود را برای اهداف جنگ اقتصادی که امروزه چون حربه‌ای  توسط و استکبار جهانی سران مرتجع بر علیه کشور اسلامی به کار برده می‌شود، صرف کرد.

انتهای پیام/75004/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول