اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کازرون خبر داد

ابقای 5 شهردار در شهرهای کازرون

فرماندار کازرون از ابقای پنچ شهردار در این شهرستان در سمت خود توسط شوراهای اسلامی این شهرها خبر داد.

ابقای 5 شهردار در شهرهای کازرون

الیاس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: طبق دستورالعمل اعلامی از سوی وزارت کشور با حضور در دفاتر شوراهای اسلامی شهرهای تابعه این شهرستان و تشکیل جلسه، مراسم تحلیف و تعیین هیئت رئیسه، نماینده شوراهای اسلامی شهر و انتخاب شهرداران این شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: شهرداران پنچ شهر کازرون از جمله نودان، کنارتخته، خشت، بالاده و کازرون همچنان در سمت خود ابقا و در قائمیه سرپرست شهرداری این شهر معرفی شد.

فرماندار کازرون گفت: در جلسه شورای اسلامی شهر کازرون اعضای هیئت رئیسه و نماینده شورای اسلامی در این شهر به ترتیب حمیدرضا شهیدیان و کاظم حمیده به عنوان رئیس و نایب رئیس، راحله نامداری خزانه‌دار، لاله بابا‌نظری و عبدالله مکی‌منشیان شورا و محمد امین مهرورز به عنوان نماینده شورای شهر در شهرستان کازرون انتخاب شدند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: بر اساس مصوبه شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان کازرون، سرافراز موصلی شهردار کازرون، رحمت‌الله خیاط شهردار نودان، رضا نوذری شهردار کنارتخته، علی پولادیان شهردار خشت و عباس ملک‌زاده شهردار بالاده همچنان در سمت خود ابقا و همچنین علی منصوری به عنوان سرپرست شهرداری قائمیه معرفی شد.

وی در پایان با تقدیر از خدمات اعضای شوراهای اسلامی پیشین این شهرستان برای شوراهای جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/2448/ق20‌/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول