اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سهل‌انگاری و آتش‌سوزی 30 هزار لیتر مازوت در گهرباران

بر اثر سهل انگاری راننده کامیون 30 هزار لیتر روغن مازوت در گهرباران مازندران آتش گرفت.

سهل‌انگاری و آتش‌سوزی 30 هزار لیتر مازوت در گهرباران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حادثه واژگونی یک تریلی در محور گهرباران محدوده چهارراه روستای برگه و محمدآباد که در ماه‌های گذشته  اتفاق افتاده بود موجب تخلیه شدن  30هزار لیتر روغن مازوت روی آسفالت شد که از آن زمان تاکنون هیچگاه جمع آوری نشد.

روغن‌های تخلیه شده در معبر اصلی جاده گهرباران راهی جز کانال‌های دو طرف جاده نیافتند و از آن زمان تاکنون در کانال عمدتا خشک اطراف جاده منتظر  یک جرقه بودند تا آتش‌سوزی مهیبی را رقم بزنند.

 یکی از کشاورزان منطقه که پس از جمع‌آوری محصول خود بر اساس روال عادی هرساله علف‌های باقی مانده را آتش زده بود ناخواسته کبریت به انبار 30هزار لیتری سوخت کشید که ابعاد آتش موجب وحشت خودش و دیگر اهالی همچنین رهگذران تا فاصله هفت کیلومتری آن شده بود.

مردم هراسان و  سراسیمه با وسایل اولیه برای مهار آتش  هجوم آوردند که با آن وسعت آتش  هیچ کاری از آنان ساخته نبود.

در نهایت با حضور  ماموران آتش نشانی بعد از  ساعتی آتش موقتا مهار شد اما با وجود آن حجم از سوخت آماده احتراق در کانال‌های کشاورزی علاوه بر آلودگی شدید محیط زیست منطقه هر لحظه خطر آتش‌سوزی مجدد خارج از تصور نیست.

به همین دلیل می‌طلبد تا مسئولان با مجاب کردن شرکت و راننده حامل سوخت که مقصران تخلیه مازوت در جاده هستند  قدمی برای جمع آوری این انبار مهمات بردارند چون مشخص نیست بار دیگر این آتش ضرر جانی متوجه مردم نکند.

انتهای پیام/86021/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول