اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کردستان:

پرونده عاملان آتش‌سوزی آبیدر بدون نوبت بررسی می‌شود

رئیس‌کل دادگستری کردستان تاکید کرد: در صورتی که عاملان آتش‌سوزی آبیدر شناسایی شدند با معرفی به دادگستری، بدون نوبت به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.

پرونده عاملان آتش‌سوزی آبیدر بدون نوبت بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: اهتمام و انسجام بین مدیران دستگاه‌ها در کردستان ستودنی است و این روند منجر به اجرای صحیح خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اعتماد به دستگاه قضایی در استان کردستان خیلی خوب است و این مهم به دلیل قاطعیت این دستگاه با برهم زنندگان امنیت عمومی و نیز کاهش اطاله دادرسی است.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان خاطرنشان کرد: اگر مراحل رسیدگی به برخی پرونده‌ها طولانی می‌شود، به خاطر کار کارشناسی است چرا که مستندات محکم نیاز قاضی برای صدور حکم است.

وی در ادامه افزود: چنانچه احساس یکدلی و هماهنگی بالایی بین مدیران وجود داشته باشد، تصرفات اراضی ملی به حداقل می‌رسد و دادگستری با حضور قاطع خود موجب دلگرمی ادارات در راستای احقاق حقوق بیت‌المال خواهد شد.

گروسی با بیان اینکه اجرای قانون برای همه یکسان است، تصریح کرد: منشور کاری شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دفاع از بیت‌المال است و با متخلفین در این زمینه از هر قشری برخورد قانونی می‌شود.

وی در ادامه به مسئله آتش‌سوزی آبیدر اشاره و با اعلام آمادگی برخورد دستگاه قضایی استان با عاملان این حادثه، تاکید کرد: در صورتی که این افراد شناسایی شدند با معرفی به دادگستری، بدون نوبت به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان یادآور شد: آتش‌سوزی آبیدر یک کار برنامه‌ریزی شده است چرا که عده‌ای می‌خواهند آبیدر را به این شکلی که وجود دارد از بین ببرند.

وی همچنین با اشاره به انجام اقداماتی در خصوص پیشگیری از تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز، بر نظارت بر توزیع مصالح ساختمانی بدون مجوز تاکید کرد و خواستار جلوگیری از جابه‌جایی مصالح بدون مجوز شد.

گروسی در پایان گفت: شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/79001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول