اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‎وگو با فارس:

قانون فعلی پاسخگوی نیاز فعالیت رسانه‎ای نیست/ طرح «نظام جامع رسانه» تدوین شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی قوانین رسانه مربوط به قبل از انقلاب است و چند تبصره نیز بعد از پیروزی انقلاب به آن اضافه شده که نشان می‎دهد قوانین فعلی پاسخگوی نیاز فعالیت رسانه‎ای نیست.

قانون فعلی پاسخگوی نیاز فعالیت رسانه‎ای نیست/ طرح «نظام جامع رسانه» تدوین شد

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: به منظور حمایت از رسانه‎های مکتوب، شنیداری و فضای مجازی، طرحی به عنوان «نظام جامع رسانه» تدوین شده که تقریباً کامل است و به زودی در جلسه علنی مجلس به آن پرداخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در قانون فعلی خیلی نمی‎توان از رسانه حمایت قانونی کرد در طرح مذکور پیش‎بینی شده کسانی که در عرصه مطبوعات فعالیت می‎کنند مورد حمایت واقع شوند تا حق و حقوقی از آنها ضایع نشود.

«طرح ساماندهی امر به معروف و نهی از منکر» پیگیری می‎شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهمترین برنامه‎های کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «طرح خط مشی و اداره صدا و سیما و نظارت بر آن» یکی از اقدامات مجلس هشتم بود که تقریباً مراحل پایانی آن در کمیسیون انجام شده و طی روزهای آینده به جلسه علنی فرستاده می‎شود.

طاهری افزود: طرح دیگری که اخیراً در دستور کار قرار گرفت موضوع «جمعیت و تعالی خانواده» است که بعد از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب بر مسئله جمعیت به آن پرداخته شد که البته فوریت طرح در مجلس تصویب شده ولی جزئیات آن باید در کارگروه بررسی شود.

وی از پیگیری «طرح ساماندهی امر به معروف و نهی از منکر» توسط کارگروه ارشاد و تبلیغات خبر داد و بیان داشت: این طرح از مجلس هشتم کلید خورد ولی متوقف ماند لذا در دو الی سه ماه اخیر جلساتی با حضور مسئولان ستاد احیای امر به معروف، قوه قضائیه و کمیسیون فرهنگی برگزار شد که این کارگروه تخصصی مامور به پیگیری این تکلیف شده است.

قانون مبارزه با بدحجابی در ادارات اعمال شود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مبارزه با بدحجابی در ادارات بیان داشت: موضوع برخورد با بدحجابی به شکل قانون درآمده است لذا از عملکرد تک‎تک دستگاه‎ها در این راستا جویا خواهیم شد که این مسئله در جلسه شورای اداری استان بررسی می‎شود.

انتهای پیام/83001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول