اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان در مجلس تشریح کرد

جزئیات جلسه نمایندگان گلستان با وزیر کشور برای انتخاب استاندار آینده

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان گلستان در مجلس با وزیر کشور برای انتخاب استاندار آینده گلستان و بررسی موضوعات استانی خبر داد.

جزئیات جلسه نمایندگان گلستان با وزیر کشور برای انتخاب استاندار آینده

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفت‎وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: حضور نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور با این هدف بوده است که ابتدا با نظر و نگاه وزیر کشور در خصوص وِیژگی‎های استاندار آینده آشنا شوند.

داشتن برنامه اقتصادی و عدم جانب‌داری سیاسی اولویت وزیر کشور

وی در خصوص نگاه رحمانی فضلی وزیر کشور در مورد ویژگی‎های استانداران عنوان کرد: در این جلسه وزیر کشور اعلام کرد که وزارت کشور و دولت تدبیر و امید به دنبال استاندارانی هستند که برای توسعه استان به خصوص در مسائل اقتصادی دارای برنامه باشند و در مسائل سیاسی جانب‌داری نکنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: تاکید عمده وزیر کشور بر انتخاب استاندار جدید دارا بودن برنامه برای توسعه استان‎ها بوده است.

 معرفی استاندار پیشنهادی تا یک دو هفته دیگر

طاهری با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان هنوز جلسه‎ای برای بررسی و انتخاب استاندار آینده نداشته و همچنین کسی را به وزیر کشور معرفی نکرده است، گفت: مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی طی یک دو هفته‎ای آینده که در استان حضور دارند جلساتی برای انتخاب فرد پیشنهادی برگزار و نتیجه را به وزیر کشور اعلام خواهند کرد.

تکذیب حمایت و معرفی فردی خاص از سوی برخی سایت‎ها

وی گمانه‎زنی برخی سایت‎ها و وبلاگ‎های خبری مبنی بر حمایت و معرفی نمایندگان گرگان از فردی خاص را تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ فردی از سوی اینجانب و دیگر نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور معرفی نشده است.

شناخت کافی از استان مهمترین ویژگی‎ استاندار آینده

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان ویژگی‎های استاندار آینده گلستان گفت: قطعاً داشتن شناخت کافی از استان از مهم‌ترین و اساسی‎ترین ویژگی‎های استاندار آینده گلستان از نظر نمایندگان استان خواهد بود.

طاهری اضافه کرد: استاندار آینده باید فردی توانمند بوده و شناخت کافی از توانمندی‎ها و ظرفیت‎های استان داشته باشد.

داشتن برنامه برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال استان

وی داشتن نگاه برنامه‎‎ای را یکی دیگر از اولویت‎ مهم معرفی استاندار آینده گلستان ذکر کرد و گفت: با توجه به چالش‎های که استان در بخش اقتصادی و اشتغال دارد، داشتن برنامه برای حل این موضوعات و قاطعیت برای گرفتن برنامه از مدیران استانی یکی دیگر از ویژگی‎های استاندار آینده خواهد بود که مجمع نمایندگان به دنبال آن هستند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بومی بودن چقدر به عنوان ملاک انتخاب استاندار از سوی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مطرح است، اذعان داشت: اگر فرد توانمند با این وِیژگی‎ها در سطح استان وجود داشته باشد، مطمئناً می‎تواند در اولویت انتخاب استاندار آینده گلستان باشد.

انتهای پیام/2307/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول