اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

مطالعات متروی اردبیل به مشاور واگذار می‌شود

شهردار اردبیل گفت: مطالعات متروی اردبیل به مشاور امین و ذیصلاح واگذار می‌شود تا در این زمینه برنامه جامع و کاملی ارائه شود.

مطالعات متروی اردبیل به مشاور واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی شورای مدیران شهرداری اردبیل اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسه هم‌اندیشی شورای مدیران شهرداری را عهد و پیمان بستن برای آغاز حرکتی با انرژی مضاعف‌تر به سمت آینده و ایجاد هماهنگی بیشتر بین مدیران و معاونت‌های شهرداری اردبیل در راستای تداوم همکاری‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: قطار توسعه شهر اردبیل که از سال‌ها پیش به راه افتاده بود و در سال‌های 91 و 92 نیز شتاب مضاعفی به خود گرفته این قطار باید در سال‌های آتی شتاب بیشتری به خود بگیرد.

بدری با اذعان به اینکه اگر خدمتی از سوی شهرداری برای مردم شریف اردبیل انجام گرفته همه در سایه همکاری تمامی کارکنان، مدیران و کارگران زحمتکش مجموعه شهرداری اردبیل بوده است، خاطر نشان کرد: یقین دارم همکاران ما به خاطر رضای الهی و رضای مردم زحمت می‌کشند و انشاالله دعای خیر مردم نیز به زندگی همه این عزیزان برکت می‌دهد.

این مسئول اضافه کرد: امسال و سال گذشته در سایه عنایت خداوند، همکاری کارکنان و مدیران شهرداری و دعای خیر مردم یک سری کارهایی انجام گرفته که به ایجاد امید و نشاط اجتماعی نسبی در بین شهروندان منجر شده و از این رو احساس تعلق خاطر بیشتری در بین همکاران نسبت به مجموعه شهرداری اردبیل ایجاد شده است.

وی گسترش خدمات شهرداری اردبیل در تمامی مناطق و محلات شهر براساس برنامه و بودجه تصویبی را خاطر نشان کرد و ادامه داد: سکونت بیش از 60 درصد از جمعیت شهری استان در مرکز استان اردبیل که بیش از 500 هزار نفر را شامل می‌شود، نشان‌دهنده حجم کاری خدمات شهرداری اردبیل بوده و همچنین اهمیت بالای انجام کارهای شهری در مرکز استان را نشان می‌دهد.

شهردار اردبیل بیان کرد: اگر رضایتی از خدمات ارائه شده در مرکز استان حاصل شود یقیناً به خاطر انبوهی جمعیت و ارتباط و تأثیرگذاری مرکز بر کل استان، این رضایت در سطح شهرستان‌های استان نیز مشهود می‌باشد.

بدری یادآور شد: از سوی دیگر اگر خدای نخواسته تعللی در کارمان باشد و نیازهای خدماتی و عمرانی روزمره مردم دچار تعلل شود، به همان میزان اثرات منفی اجتماعی و اقتصادی را در کل استان به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اعتقاد عموم مبنی بر اینکه عملکرد شهرداری‌ها ویترین عملکرد کلیه مسئولان و دولتمردان محسوب می‌شود، گفت: این اعتقاد کاملاً بجا بوده و ادعای درستی است چرا که حجم کار شهرداری‌ها بالا و تعداد افراد دریافت‌کننده خدمات زیاد است و خوشبختانه در سایه زحمات همکاران ما این فضا در شهر مقدس اردبیل فراهم شده و در حوزه‌های مختلفی کارهای زیادی انجام گرفته و جا دارد کارهای زیادی نیز انجام بگیرد.

بدری با اذعان به اینکه هنوز با نقطه مطلوب مورد نظر فاصله داریم، افزود: شأن و جایگاه مردم قدرشناس، نجیب و ولایی شهر مقدس اردبیل که هر زمان برای حفاظت و حراست از تمامیت ارضی میهن اسلامی و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدای والامقام از جان و مال خود گذشته‌اند، بسیار بالاتر از این اقداماتی می‌باشد که انجام گرفته است، لذا ما خدمتگزاران قطعاً از کار خود راضی نیستیم چرا که رضایت از کار ما را در امر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر دچار کوتاهی و خسران می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخاب مجدد خود از سوی شورای اسلامی شهر به سمت شهردار اردبیل، با قدردانی از رأی اعتماد مجدد شورا این انتخاب را فرصتی الهی برای خدمتی مجدد به مردم خواند و تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر نیز آغاز شده که انصافاً نمایندگانی لایق برای مردم اردبیل در پارلمان محلی در این دوره انتخاب شده‌اند که دغدغه همه این اعضا هم خدمت به عمران و آبادانی بیشتر شهر مقدس اردبیل می‌باشد.

این مسئول با ابراز گلایه از وجود برخی کاستی‌ها و مشکلات در زمینه رفت و روب معابر سطح شهر، هماهنگی بیشتر مدیران مناطق با معاونت خدمات شهری را خواستار شد و با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت رویه در عملکردهای مدیران و معاونت‌های شهرداری خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن این اصل باید همکاری‌ها را بیش از گذشته به هم نزدیک‌تر کنیم.

مواردی همچون اعمال کنترل بیشتر بر روی نقشه‌های معماری، بسته شدن منفذهای خطا و اشتباه در مدیریت‌ها، توجه و نظارت بیشتر بر کیفیت پروژه‌ها، ایجاد وحدت رویه در بحث اداری و مالی، ساماندهی نیروهای فصلی، آموزش مهارت‌های فنی برای کارگران فصلی به خصوص برای کارگران پروژه‌های بزرگ، تعریف برنامه برای کنترل پروژه‌های سال آینده از هم اکنون، اقدام برای ممیزی املاک، نصب GPS بر روی ماشین‌آلات اجرایی و... از دیگر موارد مهمی بودند که شهردار اردبیل در جلسه هم‌اندیشی شورای مدیران شهرداری بر آنها تأکید کرد.

تعریض پل هوایی بسیج در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری ضرورت اتمام مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر اردبیل تا پایان امسال، از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل خواست تا با واگذاری طرح کامل مطالعات متروی اردبیل به مشاور ذیصلاح، در تهیه طرح‌های تفصیلی موضعی به خصوص در محدوده مرکزی شهر و ایجاد پارکینگ‌های عمومی در این محدوده با توجه به طرح جامع برنامه‌ریزی‌های لازم صورت بگیرد.

بدری استفاده از پله برقی و آسانسور در پل‌های عابر گذر را از اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری اردبیل بیان کرد و گفت: می‌توانیم با الگوگیری و استفاده از تجربیات موفق شهرسازی در شهر باکو نسبت به احداث عابر گذرهایی در زیر معابر و میادین شهر اردبیل اقدام کنیم.

وی ضرورت رفع هر چه سریع‌تر مشکلات مربوط به کمبود کارت الکترونیکی شهروند و شارژ این کارت‌ها را به مدیریت سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل یادآور شد و افزود: سازمان اتوبوسرانی استفاده از سیستم اعلام موقعیت اتوبوس‌ها با طراحی و تعبیه ایستگاه‌های مدرن و جدید مجهز به سیستم GPS را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به افزایش تعداد اتوبوس در برخی از خطوط که مورد نیاز است، اقدام کند.

بدری همچنین تعریض پل هوایی بسیج واقع در خروجی شهر به سمت سرعین را از برنامه‌های سال آینده شهرداری اردبیل بیان کرد و اظهار داشت: در صورت امکان برای رفع برخی نقاط بحرانی موجود در محدوده پل‌های روگذر سعدی و پیرعبدالملک نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت می‌گیرد و تلاش می‌کنیم تا نسبت به تکمیل رینگ دوم و بستن کمربندی دوم نیز با رفع موانع موجود اقدام کنیم.

انتهای پیام/62007/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول