اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود آمادگی خریداری واگن متروی شاهین‌شهر

نفری: خواستار کلنگ‌‌زنی متروی شاهین‌شهر هستیم

شهردار شاهین‌شهر گفت: با توجه به تامین نیمی از هزینه خرید واگن متروی شاهین‌شهر خواستار کلنگ‌زنی متروی شاهین‌شهر هستیم.

نفری: خواستار کلنگ‌‌زنی متروی شاهین‌شهر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ناصر نفری شب گذشته در آیین بهره‌برداری از هتل بزرگ اطلس شاهین‌شهر اظهار داشت: اگر یک شهر به مولفه‌های فراوان و مختلفی همچون بازیافت، پایانه مسافربری،باغ بانوان، پارک و فضای سبز، بازار میوه، فرهنگسرا و ورزشگاه نیاز داشته باشد، همه این امکانات وقتی به تکمیل می‌رسد که در آن شهر یک میهمان‌سرا برای پذیرش مهمان وجود داشته باشد.

وی افزود: یکی از اقدامات شورای اسلامی دوره سوم شاهین‌شهر و نیز یکی پروژه‌های مهم این شهر وصول مطالبات ساخت این هتل و تامین زمین آن بود.

شهردار شاهین‌شهر با اشاره به اینکه زمین این هتل با اعتبار 400 میلیون تومان و 40 درصد زیر قیمت خریداری شد، تصریح کرد: سرمایه‌گذارانی از این دست نیز در شاهین‌شهر برای ساخت بیمارستانی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که اکنون ساخت آن به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

این مسئول به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار دیگری با شهرداری شاهین‌شهر در طی فراخوان عمومی اشاره کرد و گفت: بسیار خرسندیم که طرح جامع شهر پس از چندین سال انتظار به تصویب رسید و شاهین‌شهر برای 10 سال آینده یک طرح تفضیلی و شهرسازی دارد.

نفری همچنین از اعلام آمادگی کلنگ‌زنی متروی شاهین‌شهر خبر داد و اذعان داشت: طول مسیر این مترو 19.7 کیلومتر در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به پیش‌بینی خرید واگن از طرف قرار داد خارجی ترک با باز کردن ال سی خبر داد و متذکر شد: آمادگی واریز 50 درصد هزینه خرید واگن‌های متروی شاهین‌شهر هستیم.

انتهای پیام/63012/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول