اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر اصفهان:

راه‌اندازی مترو در «یوسف شهرهای ایران» از نان شب هم واجب‌تر است

عضو منتخب شورای دوره چهارم شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان یک شهر سرآمد و یوسف شهرهای ایران است گفت: رفع یکی از معضلات بزرگ اصفهان راه‌اندازی مترو است که اکنون از نان شب هم واجب‌تر است.

راه‌اندازی مترو در «یوسف شهرهای ایران» از نان شب هم واجب‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نورالله صلواتی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان که در فرمانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان یک شهر سرآمد و یوسف شهرهای ایران است که امید داریم در شهری که عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی یاد شده است، بتوانیم با تدبیر و تفکر تصمیم‌گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد شهرداران و اعضای شوراهای قبلی خوب بوده‌ است، افزود: شورای چهارم از تنوع افکار برخوردار است، چنانکه اقشار، دانشگاهیان، فرهیختگان، هنرمندان و ورزشکاران را شامل می‌شود.

عضو منتخب دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اقدامات زیادی تاکنون توسط شورای شهر اصفهان انجام شده است که دراین راستا بیش از چهل گروه فرهنگی مشارکت داشته‌اند.

صلواتی گفت: اصفهان با وجود آلودگی‌های زیست محیطی که دارد، در برخی از بیماری‌های شایع سرآمد است، و در برخی از معضلاتی همچون تردد موتور سیکلت‌سواران و سد معبر همچنان با مشکل جدی روبرو است و در این مورد متروی اصفهان که از نان شب هم واجب تر است باید راه‌اندازی شود.

وی با تاکید به حضور پر رنگ پلیس در مباحث ترافیک شهری ادامه داد: شورای شهر باید با دیگر مسئولان هماهنگ و سایر دستگا‌ه‌های مرتبط نیز برای این منظور به دنبال اجرای اقدامات زیربنایی باشند.

عضو شورای شهر اصفهان با تأکید بر اینکه بیکاری یکی از معضلات جامعه است، افزود: با راه‌اندازی متروی اصفهان اشتغال هم در شهر اصفهان رونق می‌گیرد.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول