اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظمی:

روند تاکتیکی داماش رو به رشد است / سیف‌اللهی به پرسپولیس نمی‌رود

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: روند تاکتیکی داماش در سه هفته اخیر رو به رشد بوده است.

روند تاکتیکی داماش رو به رشد است / سیف‌اللهی به پرسپولیس نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های داماش گیلان و صبای قم درباره شناخت خود از تیم حریف، اظهار کرد: صبای قم از تیم‌های خوب فوتبال ماست و فوتبال خوبی بازی می‌کند و بازیکنان جوان و مربی باتجربه‌ای مانند محمد مایلی‌کهن دارد که در فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده است.

وی افزود: تیم ما برای ارائه یک بازی خوب و جوانمردانه در این دیدار آماده است.

سرمربی داماش گیلان در ارزیابی خود از بازی در مقابل صبا، تصریح کرد: با توجه به شناختی که از تیم صبا پیدا کرده‌ایم به دنبال کسب یک نتیجه خوب در این دیدار هستیم.

وی ادامه داد: داماش در هفته‌های گذشته در اندیشه ارائه یک فوتبال زیبا بوده و تنها به نتیجه‌گیری فکر نکرده‌ایم. 

ناظمی با اشاره به عملکرد تیمش در هشت هفته گذشته، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در دیدارهای گذشته بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما از نتیجه‌های رقم خورده راضی نیستم زیرا در چند دیداری که مساوی شد اگر پیروز می‌شدیم اکنون در جدول وضعیت بهتری داشتیم.

وی اضافه کرد: در سه هفته اخیر پنج امتیاز گرفتیم که در مقایسه با پنج دیدار نخست نشان می‌دهد که داماش از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه تیمش در چند هفته اخیر مصدومان زیادی داشته است، گفت: داماش نشان داده که متکی به اسم‌ها نیست و برای بازی فردا در مقابل صبا نیز مصدومان زیادی مانند مهدوی، آبشک، کاردوست، قدمی، سروش‌نیا و حلافی داریم.

ناظمی درباره سخت گل زدن داماش در هفته‌های‌ قبل و نیز راحت گل خوردن در دو بازی آخر، گفت: تا در فوتبال اشتباهی رخ ندهد گلی زده نمی‌شود البته در بازی با فجر در دقایق پایانی نیمه نخست تحت فشار شدید تیم حریف بودیم که این مسئله بی‌تأثیر نبود و این یک نقص است و باید بیشتر از اینها کار کنیم.

وی افزود: همواره در شیراز مسئله ارتفاع از سطح دریا برای تیم‌های گیلانی داماش و یا ملوان دردسرساز بوده و روی عملکرد این تیم‌ها تأثیرگذار است.

سرمربی داماش درباره بازی با فجرسپاسی خاطرنشان کرد: ما در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم، در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و به گل مساوی رسیدیم.

وی یادآور شد: تیم داماش همواره به دنبال بازی تهاجمی بوده و تیم‌هایی که به رشت می‌آیند به دنبال ضدحمله و استفاده از ضربات ایستگاهی هستند.

ناظمی به شایعه جدایی سیف‌اللهی از داماش و پیوستن وی به پرسپولیس اشاره کرد و افزود: تا زمانی که من در تیم هستم تمام بازیکنان تا پایان لیگ با بنده هستند و از شناختی که از آقای عابدینی دارم، نشنیده‌ام که وی بخواهد بازیکنی را به باشگاه دیگر واگذار کند.

وی با اشاره به درج مطالب یک خبرنگار علیه وی، افزود: برای نقدهای غیر منصفانه فردی خاص اهمیتی قایل نیستم، بنده به تیم خود و مسایل بزرگ‌تر فکر می‌کنم البته مردم دارای شعور هستند و به خوبی می‌توانند با خواندن مطلب به منصفانه بودن یا نبودن آن پی ببرند.

این سرمربی، ادامه داد: اینکه فردی خاص که در گذشته به فوتبال رشت لطمات زیادی زده به دنبال نوشتن مطالبی غیر منصفانه است برای من اهمیتی ندارد.

ناظمی متذکر شد: این خبرنگار قصد به حاشیه کشاندن و ضربه زدن به تیم داماش را دارد و البته نمی‌خواهم فعلاً نامی از او ببرم.

وی با تصریح بر اینکه تا کنون در برابر وی سکوت کرده‌ام، یادآور شد: اگر این فرد بخواهد پایش را از گلیمش درازتر کند و بیشتر از اینها قصد تخریب داماش را داشته باشد، تمام آنچه که در موردش می‌دانم را به مردم خواهم گفت تا همه او و نیتش را بشناسند.

انتهای پیام/84001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول