اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌‌های کشور

کاسپین قزوین از تیم صبای قم پذیرایی می‌کند

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌‌های کشور، تیم هندبال کاسپین قزوین در خانه خود از تیم صبای قم پذیرایی می‌کند.

کاسپین قزوین از تیم صبای قم پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته ششم از مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال کاسپین قزوین از ساعت 16 فردا در سالن شهید بابایی قزوین مقابل تیم صبای قم صف‌آرایی می‌کند.

تیم هندبال کاسپین قزوین که هفته گذشته در مشهد مقابل تیم مطرح ثامن‌الحجج این شهر با نتیجه 41 بر 29 تن به شکست داد بدون شک به دنبال جبران این نتیجه است.

دیدار با صبای قم می‌تواند بهترین فرصت برای تیم هندبال کاسپین باشد تا با توجه به امتیاز میزبانی، نخستین پیروزی فصل خود را به دست آورد.

روند ناکامی‌های تیم هندبال کاسپین فقط مختص به بازی این تیم مقابل ثامن‌الحجج مشهد نیست، چراکه این تیم هر پنج دیدار گذشته خود مقابل رقیبان را با شکست پشت‌سر گذاشته است و ادامه این روند قطعا نمی‌تواند برای بازیکنان و کادر فنی باشگاه کاسپین با توجه به اینکه دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر تجربه می‌کنند، خوشایند باشد.

با توجه به اینکه تیم‌های لیگ برتری پنج دیدار خود را در نیم فصل برگزار کردند، می‌توان با صراحت گفت که در حال حاضر نیمی از مسابقات نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به پایان رسیده است.

جا دارد مسئولان تیم باشگاهی کاسپین برای جبران امتیازهای از دست رفته به فکر طرح و اندیشه‌ نو باشند.

تیم هندبال کاسپین قزوین که سال گذشته با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی برای نخستین بار مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص داد، فصل گذشته تنها با گرفتن کسب هفت امتیاز و با قرار گرفتن در مکان هشتم جدول رده‌بندی در رقابت‌های لیگ برتر ماندگار شد.

اتفاقی که با توجه به آن انتظار می‌رفت مسئولان این باشگاه با فکر و طرحی جدید و با قدرت بیشتری گام به مسابقات این فصل بگذارند، روندی که تاکنون محقق نشده است و تنها نتیجه آن شکست‌های متوالی تیم کاسپین در پنج هفته نخست مسابقات نیم فصل رقابت‌های لیگ باشگاهی کشور بوده است.

گرچه باید قبول کرد که مسئولان دیگر باشگاه‌ها با استفاده از به کارگیری مربیان و بازیکنان توانمند روی تیم‌های خود سرمایه‌گذاری زیادی داشته‌اند و عملاً از نظر مالی یک سر و گردن بالاتر از تیم کاسپین بوده‌اند، اما نباید منکر این مسئله شد که همه این‌ها نمی‌تواند صرفاً توجیه قابل قبولی برای شکست‌های متوالی تیم کاسپین مقابل رقیبان باشد.

به هر حال وقتی تیمی خود را برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند، باید به تمام این مسائل دقت و توجه کافی داشته باشد و با تمام وجود از همه داشته‌های خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین در دیدار فردای خود می‌توانند نخستین پیروزی فصل خود را جشن بگیرند یا دوباره سریال باخت‌های متوالی این تیم تداوم می‌یابد، اتفاقی که بدون شک اگر همراه با موفقیت هندبالیست‌های کاسپین باشد، می‌تواند استارت خوبی برای روحیه از دست رفته آنان باشد.

انتهای پیام/77004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول