اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال همدان خبر داد

رقابت‌ کوچولوهای هندبال ایران در همدان

دبیر هیئت هندبال همدان از میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های ایران به مدت یک هفته در این شهر خبر داد.

رقابت‌ کوچولوهای هندبال ایران در همدان

امید وفاجو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: بر اساس تصمیم‌گیری فدراسیون هندبال و وجود شرایط و امکانات مناسب در استان میزبانی یکی از مهم‌ترین مسابقات در رده باشگاهی به همدان واگذار شده است.

وی افزود: سیزدهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های ایران با حضور نمایندگان استان‌های سراسر کشور از فردا جمعه در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان آغاز خواهد شد.

دبیر هیئت هندبال استان همدان اضافه کرد: ورود و اسکان تیم‌های شرکت‌کننده تا ظهر امروز انجام خواهد شد و ساعت 22 امشب در دفتر هیئت هندبال استان با حضور نماینده فدراسیون و سرپرستان تیم‌ها قرعه‌کشی و گروه‌بندی انجام خواهد شد.

به گفته وی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقات به مدت شش روز به صورت دوره‌ای و در چند گروه برگزار می‌شود و در نهایت تیم نخست به عنوان قهرمان باشگاه‌های ایران در رده نوجوانان معرفی می‌شود.

وفاجو یادآور شد: بر اساس اطلاعیه فدارسیون هندبال شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها دارای شرط سنی هستند و باید متولد 11 بهمن 1375 به بالا باشند.

وی ابراز کرد:  استفاده از داوران جوان و مستعد در این مسابقات از اقدامات خوب فدراسیون بوده که به طور حتم در روند برگزاری و اجرای این رقابت‌ها تأثیر مثبتی خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول