اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه تیم ملی کاراته

کاراته‌کای قزوینی به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام می شود

مجید حسن‌نیا کاراته‌کای قزوینی به همراه تیم ملی کاراته به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام می‌شود.

کاراته‌کای قزوینی به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ملی پوشان تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان امشب تهران را به مقصد قطر ترک می‌کنند تا از آنجا به طور مستقیم راهی شهر پالم بانگ محل برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی در کشور اندونزی شوند.

مجید حسن‌نیا کاراته‌کای قزوینی نیز در وزن منهای 55 کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان را در بخش کومیته انفرادی همراهی می‌کند.

گرچه پیش از این قرار بود وحید حسنی‌پور کاراته‌کای گیلانی به این مسابقات اعزام شود که کادر فنی تیم ملی با توجه به مصدومیت شدید این کاراته‌کا در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه تصمیم گرفتند حسن‌نیا جوان و آماده را جایگزین کنند تا این بار این کاراته‌کای قزوینی بتواند برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

البته در این مسابقات وحید حسنی‌پور تنها نیست و حسین سمندر، فرید حقیقی، احد شاهین، فرزاد محمدخانلو، آرمین روشنی، سعید حسنی‌پور، مهدی سلطانی، ذبیح‌الله پورشیب، هامون درفشی‌پور و سعید احمدی وی و تیم ملی کاراته کشورمان را در بخش‌های کومیته و کاتای انفرادی و تیمی همراهی می‌کنند.

به طور یقین مجید حسن‌نیا مصمم است که بتواند در این دوره از مسابقات کشورهای اسلامی عملکرد قابل قبول و مناسبی را از خود به نمایش بگذارد و با نشان دادن جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی، اثبات کند که از همین حالا مربیان تیم کاراته بزرگسالان کشورمان می‌توانند روی وی حساب ویژه‌ای برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که آذر ماه سال جاری در کشور امارات برگزار می‌شود، باز کنند.

حسن‌نیا که در تمام اردوهای برگزار شده تیم ملی کاراته کشورمان زیر نظر مربیان تیم ملی حضور فعالی داشته است، در حال حاضر از نظر شرایط بدنی در بهترین سطح آمادگی خود قرار دارد و با توجه به فرصت باقیمانده تا زمان آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا قطعا رفته رفته به مرز آمادگی بالا و قابل قبولی می‌رسد.

گرچه نباید فراموش کرد که حسن‌نیا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا رقیب سرسختی به نام وحید حسنی‌پور را پیش روی چشم خود می‌بیند و این کاراته‌کا باید بتواند از سد این رقیب بزرگ خود عبور کند.

گرچه حسنی‌پور عنوان قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه ورزشی خود دارد، اما در توانایی‌های مجید حسن‌نیا نیز کوچک‌ترین شکی وجود ندارد و این چهره جوان کاراته استان قزوین که سرشار از روحیه و انگیزه است در صورتی که بتواند اعتماد به نفس خود را حفظ کند، می‌توان انتظار داشت که این کاراته‌کای قزوینی پیراهن تیم ملی کاراته کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا بر تن می‌کند.

انتهای پیام/77004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول