اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاراته‌کای قزوینی به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌شود

با تشخیص کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان مجید حسن‌نیا کاراته‌کای شایسته قزوینی به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌شود.

کاراته‌کای قزوینی به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان نام و اسامی ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی را اعلام کرد که در این بین نام مجید حسن‌نیا کاراته‌کای شایسته قزوینی هم به چشم می‌خورد.

البته پیش از این قرار بود وحید حسنی‌پور کاراته‌کای گیلانی به این مسابقات اعزام شود که با توجه به مصدومیت شدید این ورزشکار در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه با تشخیص کادر فنی قرار شد تا حسن‌نیای جوان در وزن منهای 55 کیلوگرم جایگزین وی شود تا در ترکیب ثابت تیم ملی کاراته کشورمان برای مصاف با رقیبان روی تاتامی برود.

البته در این رقابت‌ها، هامون درفشی‌پور، سعید احمدی، سعید حسنی‌پور، مهدی سلطانی، ذبیح‌الله پورشیب، حسین سمندر، فرید حقیقی، احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و آرمین روشنی تیم ملی را در بخش‌های کومیته و کاتای انفرادی و تیمی همراهی می‌کنند.

تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی بیست و هفتم شهریور ماه تهران را به مقصد اندونزی محل برگزاری این رقابت‌ها ترک خواهد کرد و به طور حتم مجید حسن‌نیا این فرصت را دارد تا با نشان دادن توانایی‌ها و آمادگی بدنی و مناسب خود کادر فنی را مجاب کند تا از وی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که آذر ماه سال جاری در کشور امارات برگزار می‌شود، استفاده کنند.

حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آنقدر پراهمیت است که مجید حسن‌نیا به خبرنگار فارس در قزوین می‌گوید: اگر بتوانم نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی را به خود جلب کنم، به طور حتم برای کسب خوش رنگ‌ترین مدال حاضر در این مسابقات به روی تاتامی خواهم رفت.

حسن‌نیا که تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی کاراته کشورمان زیر نظر مربیان تیم ملی به همراه دیگر ملی‌پوشان در سالن شهید کبکانیان تهران دنبال می‌کند، اعتقاد دارد که از نظر شرایط بدنی در بهترین سطح آمادگی قرار گرفته است و با توجه به فرصت باقی‌مانده تا زمان آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به مرز آمادگی کامل و قابل قبولی خواهد رسید.

وی که برای انتخاب شدن به عنوان نفر نخست وزن منهای 55 کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان رقیب سرسختی به نام وحید حسنی‌پور را پیش روی خود می‌بیند، عنوان می‌کند: رقابت سختی میان ما وجود دارد و البته وحید با توجه به اینکه عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است از تجربه بالاتری نسبت به من برخوردار است که همین مسئله نشان می‌دهد که برای مواجه شدن با این رقیب در آخرین مسابقه انتخابی پوشیدن پیراهن تیم ملی، باید با تمامی هوش و حواس خود در تمرینات حاضر شوم.

انتهای پیام/77004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول