اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور اعلام کرد

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کنگاور

فرماندار کنگاور برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگاور را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کنگاور

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس اظهار داشت: امروز دوران دفاع مقدس یادآور عزت، رشادت و فداکاری دلیرمردان ایران اسلامی است.

عزیزی تصریح کرد: ایجاد اعتماد به‌ نفس و تقویت روحیه خودباوری و خود اتکایی در کشور که نعمات و دستاوردهای مهمی در بخش‌های مختلف بر جای گذاشته، از جمله دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس است.

فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه افتخارات امروز کشور را مدیون فداکاری رزمندگان، ایثارگران و نیز خون‌های پاک شهدا هستیم، عنوان کرد: دفاع مقدس به قشر خاصی تعلق ندارد و حفظ و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است.

به گفته عزیزی، ارائه خدمات مختلف پزشکی به‌ صورت رایگان در سطح روستاهای محروم شهرستان، برپایی یادواره‌های شهدای محلات، اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور و مسابقات متنوع فرهنگی ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان کنگاور اجرا خواهد شد.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: نواخته‌ شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان، اجرای صبح‌گاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، اجرای رژه خودرویی نیروهای مسلح و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان کنگاور از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول