اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران خبر داد

برگزاری جلسات دهیاران و شوراهای روستایی در مراکز دهستان‌ها

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران از برگزاری جلسات دهیاران و شوراهای روستایی این شهرستان در مراکز روستایی خبر داد.

برگزاری جلسات دهیاران و شوراهای روستایی در مراکز دهستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یوسف انصاری پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دهیاران و شوراهای روستایی که با حضور تعدادی از مسئولان این شهرستان، خانواده‌های شهدا و ریش سفیدان روستایی در مسجد صاحب‌الزمان روستای مظفرآباد لیشتر برگزار شد، با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال ایستادگی، مقاومت و از جان‌‌گذشتگی در راه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران است.

وی افزود: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی به ویژه روستانشینان و عشایر غیرتمند نقشی بسیار تأثیرگذار در دفاع مقدس و رساندن انقلاب به پیروزی مقابل تمامی دشمنان داشته‌اند.

انصاری در ادامه با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و اهمیت کسب علم و تحصیل گفت: امروزه کسب علم و تحصیل از ضروریات و نیازمندی‌های جامعه به ویژه روستائیان است.

وی تصریح کرد: امروز دوره سنتی کشاورزی و دیگر حوزه‌های فعالیت روستایی جوابگو نبوده و نیازمند داشتن علم روز و جدیدترین فناوری‌ها در این زمینه‌ها است.

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران در این نشست از شوراهای روستایی خواست تا در زمینه فصل بازگشایی مدارس و سال تحصیلی با آموزش و پرورش این شهرستان همکاری‌های لازم و ضروری را داشته باشند.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با پیشنهاد برگزاری نشست‌های شوراهای روستایی و دهیاران در مراکز دهستان‌ها یادآور شد: برگزاری نشست‌های دهیاران و شورای روستایی در مراکز روستایی با حضور مسئولان و پاسخگویی به مردم تأثیر بیشتری نسبت به برگزاری این جلسات بدون حضور مردم در مرکز گچساران دارد.

به گزارش فارس، در این جلسه مسئولان ادارات کشاورزی، آبفای شهر و روستایی و فرمانده نیروی انتظامی گچساران حضور داشتند که در زمینه‌های مختلفی از جمله آبرسانی از سد کوثر به روستاهای دشت لیشتر، مسائل و مشکلات بخش کشاورزی پاسخگوی سوالات روستاییان بودند.

انتهای پیام/82001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول