اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران مطرح کرد

پرداخت دیرموقع بدهکاری بلای جان نفت گچساران/ نفت از جام حذفی حذف شد

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل عدم کسب حضور به موقع برای بازی با تیم شهرداری دزفول به دلیل پرداخت دیرموقع بدهی بدون انجام یک بازی از جام حذفی حذف شد.

پرداخت دیرموقع بدهکاری بلای جان نفت گچساران/ نفت از جام حذفی حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران همانند دو تیم دیگر کهگیلویه و بویراحمدی شهرداری یاسوج و استقلال چرام، بدون حتی یک بازی در جام حذفی، از این مسابقات کنار رفت.

حذف تیم نفت و گاز گچساران با وجود توانمندی‌ها و روحیه بسیار خوب اعضای این تیم در حالی رقم خورد که فدراسیون فوتبال تاکنون سه اخطاریه برای حذف این تیم ارسال کرده بود.

به گفته مسئولان ارشد فعلی نفت و گاز گچساران، آنها هیچ اطلاعی از اخطاریه‌های قبلی فدراسیون «سه اخطاریه که به امور ورزش نفت ارسال شده بود»، نداشته‌اند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که چندی پیش به دلیل بدهکاری با رای کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور از مسابقات حذف شده بود، با وجود پرداخت بدهی خود موفق به کسب مجوز انجام بازی در مهلت مقرر نشد.

این به دلیل دیر اقدام کردن برای انجام امور هماهنگی مسابقه روز 25 شهریور با تیم فوتبال شهرداری دزفول، طبق قانون باید رضایت این تیم را کسب می‌کرد که با وجود رایزنی‌های مختلف این امر محقق نشد. 

مسئولان فدراسیون تنها راه بازگشت تیم نفت به لیگ حذفی را جلب رضایت تیم فوتبال شهرداری دزفول بیان کردند، که تیم دزفولی نیز از حق خود دفاع کرده و راضی به انجام آن مسابقه نشد.

طبق اعلام فدراسیون، این مسابقه ‌باید‌ در روز مقرر برگزار می‌شد که با توجه به اینکه تیم نفت و گاز گچساران مجوز لازم برای حضور در این بازی را کسب نکرد، این مسابقه 3 بر صفر به سود تیم دزفول اعلام شد.

اعتراض و ناراحتی هواداران تیم نفت گچساران نسبت به این رویداد تلخ ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ظهر امروز با تأیید این خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بدون برگزاری هیچ مسابقه‌ای از حضور در بازی‌های جام حذفی کشور کنار گذاشته شد.

اسماعیل پناهپوری ابراز داشت: با این اتفاق ناخوشایند یکی از بهترین فرصت‌ها برای معرفی هر چه بیشتر اعضای این تیم توانمند و باانگیزه به فوتبال کشور از دست رفت.

وی با بیان اینکه باید دید که سهل‌انگاری و کم‌توجهی چه کسانی و یا چه موانعی سبب حذف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از بازی‌های جام حذفی شده است، از اعتراضات هواداران نفت نسبت به این رویداد تلخ ورزشی خبر داد.

پناهپوری یادآور شد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران امسال برای نخستین بار در مسابقات دسته یک کشور حضور دارد و لازم است تمام توان و تمرکز خود را برای موفقیت در این مسابقات به‌کار گیرد.

انتهای پیام/82001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول