اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

98 درصد متکدیان در آذربایجان غربی بومی هستند

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 98 درصد متکدیان در آذربایجان غربی بومی هستند و فقط دو درصد از استان‌های دیگر می‌آیند.

98 درصد متکدیان در آذربایجان غربی بومی هستند

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: درصد زیادی از متکدیانی که در سطح شهر با آنها روبه‌رو هستیم، از اهالی این استان قلمداد شده و تعداد اندکی از سایر مناطق کشور برای تکدی‌گری به این خطه می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه از شهرهای مختلف آذربایجان غربی برای تکدی‌گری به ارومیه مرکز استان سرازیر می‌شوند، افزود: این استان مردم دلسوز و احساساتی دارد، که تاب مقاومت در مقابل افراد نیازمند را ندارند، بنابراین روحیات آنها همواره مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

گل‌محمدی با تاکید بر اینکه نباید به افراد فرصت‌طلب اجازه سوءاستفاده دهیم، خاطرنشان کرد: داشتن اعتقادات دینی و مذهبی قوی از ویژگی‌های دیگر مردم این خطه قلمداد می‌شود، بنابراین افراد شیاد به اشکال گوناگون از جمله اظهار نیازمندی از اعتقادات و ایمان پاک مردم ما به نفع خود استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: علاوه بر گدایان، فال‌فروشان نیز چهره شهر ارومیه را نازیبا کرده‌اند، بنابراین جمع‌آوری و ساماندهی آنها در گرو اقدامات اولویت‌دار واحد رفع سد معبر شهرداری و خدمات شهری ناجا قرار گیرد.

وی با اظهار به اینکه چنین صحنه‌هایی موجب رنجش خاطر مردم می‌شود، اظهار داشت: یک عده در اثر فریب خوردن به آنها کمک نقدی می‌کنند، حال آنکه عده کثیری به دلیل داشتن آشنایی با واقعیت این قضایا، به دلیل مشاهده چهره کریه تکدی‌گری در شهر آزرده خاطر می‌شوند.

گل‌محمدی با خطاب قرار دادن اصحاب رسانه، گزارش موارد مشاهده شده را خواستار شد و اظهار داشت: چنانچه با موردی از تکدی گری و امثال آن در مناطق مختلف شهر روبه‌رو شوند، جهت رسیدگی و جمع کردن بساط فرد مورد نظر بلافاصله با پلیس تماس بگیرند.

انتهای پیام/61002/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول