اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

حضور مجدد متکدیان در شهر ناشی از ناکارآمدی دستگاه‌ها است

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم با بیان این‌که مسئله حضور متکدیان در شهر باید به صورت جدی برطرف شود، گفت: بازگشت مجدد متکدیان به شهر ناشی از ناکارآمدی دستگاه‌ها است.

حضور مجدد متکدیان در شهر ناشی از ناکارآمدی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی عرب انصاری در جلسه کارگروه اجتماعی استان قم که با حضور جمعی از مدیران استانی در تالار امام رضا (ع) استانداری قم برگزار شد به مسئله جمع‌آوری متکدیان در قم اشاره کرد و گفت: در گذشته نه چندان دور توانستیم با همکاری دستگاه‌های مختلف این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم تا جایی که یکی از مراجع عظام بابت جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر تشکر کرد.

وی با بیان این‌که شایسته نیست برای مسئله‌ای که زمانی به سهولت برطرف شده بود دوباره جلسات متعدد گذاشته شود و مورد بحث و بررسی قرار گیرد،‌ ادامه داد: بازگشتن به عقب در این خصوص بسیار ناپسند و نامطلوب است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم تصریح کرد: وضعیت امروز شهر در مورد حضور مجدد متکدیان ناشی از ناکارآمدی برخی دستگاه‌ها است و این مسئله توجیه عرفی و عقلی ندارد.

وی با تاکید بر این‌که نباید مسئله متکدیان در جلسات رسمی مورد بررسی مجدد قرار گیرد، گفت: در این مسئله باید با هماهنگی دستگاه‌های مسئول و ارائه پیشنهاد به استانداری تصمیم‌گیری شود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله ساماندهی معتادان اشاره کرد و ادامه داد: برای برطرف کردن این مسئله با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر اقدامات مطلوبی انجام شد.

وی با بیان این‌که معضل کارتن‌خوابی لکه ننگی است که به دامن جمهوری اسلامی نمی‌چسبد، متذکر شد: برای جلوگیری از این معضل اقدامات مطلوبی انجام شده است که امیدواریم به نتیجه برسد.

عرب‌انصاری با اشاره به جایگاه والای انسان نزد خداوند عنوان کرد: باریتعالی انسان را موجودی شریف آفریده است و این شرافت ذاتی است حتی اگر انسانی سلامت عقلی نداشته باشد نباید مورد نکوهش و بی‌احترامی قرار گیرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قم در بخش پایانی سخنان خویش برطرف کردن مسئله کارتن خوابی را امری نه چندان دشوار ذکر کرد و اظهار داشت: برای برطرف کردن این مسئله، تمام دستگاه‌های اداری باید به صورت جدی اقدام کنند و در این زمینه معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری نیز به صورت جدی مداخله خواهد کرد.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول