اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس:

مجمع نمایندگان مازندران با استاندار مازندران همکاری می‌کند

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزی قطب اقتصاد مازندران است، گفت: مجمع نمایندگان مازندران برای رفع مشکلات مازندران با استاندار همکاری می‌کند.

مجمع نمایندگان مازندران با استاندار مازندران همکاری می‌کند

 سید هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه به دیدار دو ساعته خود با استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: ربیع فلاح بابرنامه است و در تعامل با علما و مسئولان نگاه خوبی دارد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همکاری همه دلسوزان مازندران با استاندار جدید برای حل مشکلات و ساختن استان مازندران، افزود: ربیع فلاح نخستین استاندار مازندران است که گرایش کشاورزی دارد.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزی قطب اقتصاد مازندران است، خاطر نشان کرد: اقتصاد و صنعت مازندران باید مبتنی بر کشاورزی باشد تا زمینه‌های توسعه همه جانبه فراهم شود.

حسینی با تاکید بر اینکه استفاده از همه ظرفیت‌های استان در برنامه‌ریزی‌های بیست و یکمین استاندار مازندران وجود دارد، تصریح کرد: همه باید کمک کنند تا مازندران از رکود خارج شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیشترین حضور و بالاترین رای مردم مازندران به رئیس دولت یازدهم، گفت: دولت یازدهم برای قدردانی از مردم اقدام به معرفی مازندران به عنوان نخستین استاندار این دولت در کشور کرد.

دبیر کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان مازندران دیدگاه مثبتی را به ربیع فلاح داشته است، افزود: من و نیاز آذری و ربیع فلاح به عنوان گزینه‌های مجمع نمایندگان مازندران برای استانداری پیشنهاد شده بودیم که به منظور تسهیل اقدام دولت در انتخاب استاندار و با توجه به اینکه مردم به من برای حضور در مجلس رای دادند و مجلس دارای جایگاه رفیعی است از حضور در بین گزینه‌های مازندران کنار کشیدم.

وی استاندار مازندران را متدین و در انتخابات اخیر هم همراه رئیس جمهور توصیف و خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران برای رفع مشکلات استان مازندران و کمک برای پیشرفت استان با استاندار همکاری و همراهی دارند.

انتها ی پیام/86015/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول