اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بوشهر مطرح کرد

آمادگی بوشهر برای بازگشایی مدارس در ابتدای مهر

سرپرست شهرداری بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری، شهر بوشهر برای بازگشایی مدارس در اول مهر آماده است.

آمادگی بوشهر برای بازگشایی مدارس در ابتدای مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فردین خورشیدیان ظهر امروز در نشست هماهنگی با نیروی انتظامی اظهار داشت: دستگاه‌های خدماتی باید با نهایت تلاش خود، شهر را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده کنند.

وی بیان کرد: شهرداری نیز در راستای وظایف ذاتی خود، تمام اقدامات لازم برای شروع سال تحصیلی در شهر را انجام داده و شهر برای اول مهر آماده است.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر نیز با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک و خدمات حمل و نقل عمومی برای آماده سازی شهر در ایام بازگشایی مدارس تاکید کرد.

خورشیدیان با اشاره به برنامه شهرداری برای آماده سازی شهر برای اول مهر و بازگشایی مدارس بر ضرورت همراه بودن شهرداری و نیروی انتظامی در بخش ترافیک و آموزش شهروندان و آماده سازی معابر عمومی جهت کم خطر شدن رفت و آمد شهروندان تاکید کرد و اظهار داشت: اقدامات شهرداری و نیروی انتظامی تکمیل کننده یکدیگر خواهند بود.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بوشهر نیز ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل به ضرورت همکاری بیشتر شهرداری و نیروی انتظامی تاکید کرد.

علیرضا شاکری با اشاره به وظایف شهرداری در آماده سازی علائم ترافیکی و رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده و چراغ‌های چشمک زن معابر عمومی بر حفاظت و نگهداری آنها توسط شهروندان تاکید کرد.

خدارحم آبادی رئیس آموزش و فرهنگ عمومی نیروی انتظامی نیز با قدردانی از فعالیت‌های شهرداری در این زمینه بر لزوم همکاری‌های بیشتر این دو نهاد به ویژه در آستانه بازگشایی مدارس تأکید کرد.

در این جلسه راهکارهای تعامل بیشتر شهرداری و نیروی انتظامی به منظور ستاد مهر مورد بررسی قرار گرفت.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با سرپرست شهرداری بندر بوشهر ملاقات و پیرامون همکاری بیشتر شهرداری و نیروی انتظامی بحث و تبادل نظر کردند.

این نشست با حضور معاون خدمات شهری و مدیران روابط عمومی و واحد ترافیک شهرداری در دفتر شهردار بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول