اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جم:

وحدت و همدلی مسلمین رمز موفقیت در برابر استکبار جهانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جم با بیان اینکه وحدت و همدلی مسلمین رمز موفقیت در برابر استکبار جهانی است، گفت: هدف صهیونیزم در کشورهای سوریه و مصر حاکمیت استکبار و نظام سلطه است.

وحدت و همدلی مسلمین رمز موفقیت در برابر استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس  از جم، حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلامی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مدیران سپاه شهرستان جم اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه در حرکت است و هر روز شاهد اقتدار و افتخارآفرینی بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان است و باید کاری کنیم که مردم مشکل و دغدغه نداشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جم به اهمیت اصلاح و الگوی مصرف اشاره کرد و یادآور شد: الگوی مصرف به معنی مصرف نکردن نیست بلکه درست مصرف کردن و اعتدال و میانه‌روی در همه زمینه‌هاست.

پورغلامی با اشاره به نامگذاری یک سال بنام اصلاح الگوی مصرف از سوی مقام معظم رهبری گفت: این شعار مربوط به یکسال نیست بلکه در تمام سال‌های زندگی باید این روند ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه کشور ایران یک کشور پر مصرف در همه زمینه‌ها بویژه در مصرف انرژی است ابراز داشت: سپاه و بسیج با توجه به حجم وسیع اماکن و پادگان‌ها و مراکز مختلف در سراسر کشور یک مصرف کننده بزرگ محسوب می‌شود و می‌طلبد که همه عزیزان نسبت به اصلاح الگوی مصرف اهتمام جدی داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: همه باید برای ساختن و آبادانی ایران اسلامی همت کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم و باید تلاش بیشتری برای موفقیت انجام دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جم با اشاره به اوضاع سوریه، گفت: هدف صهیونیزم در کشورهای سوریه و مصر حاکمیت استکبار و نظام سلطه به کشورهای مسلمان از جمله ایران است.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مردم ولایتمدار توانسته است در مقابل فتنه‌های نظام سلطه ایستادگی کند.

پورغلامی اضافه کرد: وحدت و همدلی مسلمین رمز موفقیت در برابر استکبار جهانی است و همه کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول