اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

صبا در ایستگاه راه آهن / شاهین قاضی میدان

تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن سورینت در دهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قضاوت شاهین حاج‌ بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

صبا در ایستگاه راه آهن / شاهین قاضی میدان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبا و راه آهن در مقطع مهمی از سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر رسیده‌اند و با نتیجه‌ای که در مصاف رو در روی آنها رقم می‌خورد، می‌توان از هم اکنون وضعیت دو تیم در ادامه لیگ را نیز متصور شد.

حالا شاهین حاج بابایی یکی از داوران با تجربه مسابقات این فصل لیگ برتر قاضی این دیدار است، کسی که به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن سورینت در هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شده است.

یکی از مهم‌ترین قضاوت‌های شاهین حاج بابایی در لیگ دهم بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن سورینت خواهد بود که قرار است از 18 و 30 دقیقه عصر فردا جمعه بیست و نهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.

داور دیدار حساس تیم‌های صبای قم و و راه آهن سورینت را رضا سخندان به عنوان کمک داور اول و حمیدرضا رحیمی به عنوان کمک داور دوم یاری می‌کنند ضمن اینکه محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور چهارم و مسعود عنایت به عنوان ناظر مسابقه تیم داوری را همراهی می‌کنند.

صبای قم و راه آهن سورینت دو عملکرد کاملا مشابه را در 9 هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند و هر دو تیم با توجه به نتایج دور از انتظاری که در هفته‌های قبل کسب کرده‌اند، هم اکنون در پائین جدول ایستاده‌اند.

راه آهنی‌ها در 9 بازی قبل یک بار مقابل حریفان خود موفق به کسب پیروزی شده ولی آنها چهار بار با حریفان مساوی کرده‌اند و چهار باخت نیز در کارنامه دارند در حالی که صبای قم هفته‌ها است طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده و در 9 بازی قبل یک بار مساوی کرده، سه بار برده و پنج بار نیز باخته است.

نماینده فوتبال تهران در لیگی که دو تیم به صورت مستقیم خطر سقوط را احساس می‌کنند، در حال حاضر با کسب هفت امتیاز از 9 بازی گذشته در رده چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاده است و آنها فقط سه امتیاز کمتر از صبای قم اندوخته‌اند ولی صبایی‌ها با 10 امتیاز دهم هستند.

در سوی دیگر میدان وضعیت صبای قم خیلی بهتر از تیم راه آهن سورینت نیست، زیرا شاگردان محمد مایلی کهن در 9 بازی قبل خود نتایج خیلی خوبی کسب نکرده و هم‌اکنون در وضعیت نامناسبی قرار دارند زیرا بیش از نیمی از بازی‌های خود را باخته‌اند.

آخرین بار دو تیم صبای قم و راه آهن سورینت در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر بازی کرده‌اند که در آن مسابقه راه آهن توانسته است تیم صبای قم را با یک گل شکست دهد.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول